Írások egy normális, élhető világért

Európa alkonya vagy Európa új hajnala?

2015/05/25. - írta: Az Inkvizítor

Pofozógéppé váltak a liberális és baloldali megmondóemberek. A mindig mindent jobban tudó média és a véleményvezérek sorra kapják a nagy pofonokat. Itthon és külföldön. Most épp Varsóban, Varsóból kaptak akkora pofont, hogy nagyon nehéz lesz a keserű ébredés után kimagyarázkodni az újabb K.O.-t.

duda.jpg

Mi történt Lengyelországban? A "mérsékelt" jobboldalinak mondott, azaz valójában liberális elnök egy noname, ám valódi konzervatív jelölttől kapott ki. Úgy, hogy még egy rockénekes is jókat tudott rúgni - politikai értelemben - a Brüsszelt és a liberális médiát szervilisen kiszolgáló öt éve regnáló liberális elnökön. 

A lengyelek, főként a fiatalok nem kértek ebből. Kiszavazták a liberális elnököt a hatalomból, várva, hogy egy keményebb kezű, a nemzeti érdekekre jobban figyelő elnök végre inkább a lengyel érdekeket helyezze előtérbe az unió egyes ostobaságaival szemben.

És hogy miért arculcsapás ez a magyar megmondóembereknek is? Az oroszokkal való jó kapcsolatra törekvő Orbán Viktort úgy állította be a magyar média, hogy már a baráti Lengyelországban is a megtestesült sátánnak számít. Ezt annyira elhitték még a lengyel liberálisok is, hogy a két forduló között - amolyan csodafegyverként - azzal riogatták Lengyelországot, hogy a konzervatív elnökjelölt Orbánhoz hasonló. Erre mi történt? A lengyelek megválasztották a két héttel ezelőtt - a média által - még tök esélytelennek mondott Duda-t. Duda viszont számos alkalommal pozitívan nyilatkozott Orbán Viktorról és annak emblematikus intézkedéseiről, mint például a bankadóról és a szektoriális különadókról (multiadó).

Az meg külön szép, hogy az Orbánról pozitívan nyilatkozó Duda a keleti, tehát Oroszországhoz közel eső részén nyert elképesztő fölénnyel. Ennyit tehát arról, hogy tényszerűen mennyire "utálják" Orbánt a lengyelek....

A magyar sokk, a görög sokk, a francia sokk, az angol sokk és most a lengyel sokk után egyre inkább jogosan merül föl a kérdés: Európa alkonyának vagyunk tanúi, mint ahogy a liberális és baloldali megmondóemberek szajkózzák? Vagy sokkal inkább Európa új hajnaláról, ami persze a liberálisoknak nagyon nem fog tetszeni. Őket ugyanis oda küldik, ahova valók: a politika szemétdombjára....

124 komment
· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://megatrendek.blog.hu/api/trackback/id/tr637489554

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2015.05.26. 10:39:06

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor Erzsébet 2015.05.25. 17:37:29

Igen! Elég régóta szkeptikusan figyelem a lengyel vezető politikusokat és kezdtem azt hinni, hogy nem az a nemzet, amiről azt hittük, hogy barátaink.
Az uniós miniszterelnöki találkozón gyakran úgy tűnt, hogy a lengyel miniszterelnöknek kényelmetlen Orbán Viktor Magyarország miniszterelnöke, illetve "a testközelsége".
Őszintén elszomorított és bizonytalanná tett a nemzeti érdekek melletti kiállás hangsúlyozása. Talán most már változni fog ez a hozzáállás és a közös kiállás, összefogás mindkét (akárhány) nemzetnek hasznára lesz.

Szvidrigajlov 2015.05.25. 18:42:09

"A politikai korrektség az eltérő véleményeket alapvetően erkölcstelennek akarja nyilvánítani. Ezért manapság az eltérő véleményeket már senki nem bírálja, hanem pusztán gyűlölni kell azokat. Aki ellentmond, azt nem érveléssel győzik meg, hanem egyszerűen elhallgattatják. Az egy igaz vélemény új jakobinusai a szerkesztőségi irodákban arra hivatkoznak, hogy a sok eltérő véleménynyilvánítás sérti a tisztességet, a szemérmet és az illendőséget" - Udo Ulfkotte: Megvásárolt újságírók. (233 o.)
"Míg a keresztény egyház bírálata a haladó gondolkodás jelének számít, addig az iszlám kritizálása idegengyűlöletet jelent, ami sokkal súlyosabb bűn, mint az antiszemitizmus". - Udo Ulfkotte (u.o. 232. old)

NO ENNEK LESZ VÉGE LENGYELORSZÁGBAN, MAGYARORSZÁGON. ELŐBB UTÓBB NÉMETORSZÁGBAN IS. Ezért nem érnek semmit a manipulált közvélemény kutatási adatok és az azokról lehozott sajtóközlemények. Már a felmérés is rossz, de a sajtóközlemény még ezen is torzít, attól függően, hogy Sorosnak és a CIA-nak milyen céljai vannak az adott publikációval.

Hajrá Lengyelország! Hajrá Magyarok!

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.25. 18:44:12

A lengyelek egyetlen baja Orbánnal az, hogy Orbán nem oroszellenes.

baldoc 2015.05.25. 19:01:20

"Európa alkonyának vagyunk tanúi, mint ahogy a liberális és baloldali megmondóemberek szajkózzák? Vagy sokkal inkább Európa új hajnaláról, ami persze a liberálisoknak nagyon nem fog tetszeni. Őket ugyanis oda küldik, ahova valók: a politika szemétdombjára...."
Pont úgy, mint 1933.-ban Németországban.
Csak most több országban.
Most jobb vége lesz??

Baszkikám 2015.05.25. 19:10:52

@baldoc:
"Pont úgy, mint 1933.-ban Németországban."

Hurrá! Na vééégre!

Jöjjenek újra a nácik, hisz akkor minden sokkal jobb volt!

martineden 2015.05.25. 19:11:31

Huha53-47 micsoda KO.

Fekete Pestis 2015.05.25. 19:12:36

1. érvelési hiba azt sugalmazni, hogy "a lengyelek nem is utálják OV-t" arra alapozva, hogy (a) egyszer, a régmúltban Duda OV egyes intézkedéseiröl pozitívan nyilatokzott és (b) a lengyelek megválasztották D-t közt. elnöknek.

Én ezt úgy interpretálom, hogy a lengyelek nyugatibb nép, mert tudnak elvont(abb) módon gondolkodni, és p.l. a nyilvánvaló logikai hibákat felfedezik és nem befolyásolja öket politikai döntéseikben.

2. a nagy Eu szidásban jó lenne belátni, hogy

(a) kb 30 milliárd EUR jött idáig az Eu-ból, és t.k. emiatt nem térdelt le 2011-12ben a magyar gazdaság. Idem a HUF, amelyet az implicit EU-s támogatás mentett meg 2008ban a végsö összeomlástól. Nem is beszélve ugye, hoy a magyar gazdasáot az Eu transzferek mellett Németország (=EU) tartja mozgásban.

(b) valahogy úgy vagyok vele, hogy ha az Eu-s és a magyar elit között kell vlaásztani, akkor habozás nélkül az Eu-s elitet választom. Az EU-s elit ugyanis inkább a kultúrpolitizálást követi (p.l. aki nyugdíjast ver, az nem lesz elnöki tanácsadó, ha kiderül, hogy közpénzen lézerblokkolós, 300 LE-s autót üzemeltet valaki, annak megvan a következménye, a szupermarketnyitvatartás alól nem a kormánypártot támogató szupermarketlánc lesz a kivétel, stb^3). Valamint az EU-s elit inkább stratégiailag és elöre gondolkodik, a magyaroktól sajnos fajtailag áll ez távol.

(c) jó lenne belátni, hogy az EU olyan, mint a gyémánt: A ország + B ország értéke nem A^2 + B^2, hanem (A+B)^2, tehát igenis minél szorosabban kell együttmüködni. Hogy p.l. ne kelljen 2 elitet eltartani, és a kártékony nemzeti elitek ( mondjuk a magyar, az különösen kártékony, az is igaz) végre a levesbe menjenek. Központi költségvetési politika is kellene (nem csak monetáris), ez pedig még szorosabb integrációt igényel. Különben nem lesznek állások, az overhead (=nemzeti elitek + intézményrendszerek) sok pénzt elszívnak, stb.

(d) és végül jó lenne a multat nem átirni, és elfelejteni, hogy a fidesz a ruszkik ellen volt (nagyon helyesen). az elmúlt 200 évben az oroszok a magyaroknak csak sándor cárt (1848) és az ázsiai szifiliszt (1945+ 40 éves megszállás) bírták adni. én az eu helyéeben már csak a nagy oroszbarátság miatt is elgondolkodnék, hogy M.o- nak egy kicsit a körmére nézzek. Ugyanis az orosz [politikai] kultúra (= politovszkaja meggyilkolása, teerepjárók és luxuskocsik a járdán közlekednek, polgári repülögépek lelövése és a roncsok megdézsmálása, minden ellenvélemény elnyomása, stb) csak annak a kisebbségnek jó (nocsak-nocsak: pont a nemzeti elit) akinek mindez olyan extra 6almat adna, ami demokraçiában nem létezik.

altona 2015.05.25. 19:16:21

Az írás minden szava 'arany-állítmány'!!!

"Őket ugyanis oda küldik, ahova valók: a politika szemétdombjára...."

....és ez így van jól"...
/zorány/

Fekete Pestis 2015.05.25. 19:19:00

A szerzönek: tessék mondani Cameron Angliában szintén a szerzö által megénekelt "Európa hajnalának" számít, amikor az EU-s referendumból kitiltja az Angliában élö (és adózó) EU-s állampolgárokat - és erre külön törvényt is fabrikál?

Orbán féle szépségdíjas megoldás ez is.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 19:19:56

@baldoc: 'Pont úgy, mint 1933.-ban Németországban.
Csak most több országban.
Most jobb vége lesz??'

A jobb vég az az, hogy ezúttal télleg ki kell rakni a gyüttmenteket Madagaszkárra. Különben nem lesz itt béke.

baldoc 2015.05.25. 19:20:19

@Baszkikám:" Jöjjenek újra a nácik, hisz akkor minden sokkal jobb volt! "
Pont úgy, mint 1945 áprilisában, amikor egy egyszerű német körbenézett.
És köpött egyet a tükörbe.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 19:22:43

@Fekete Pestis: Miért tudsz olyan országot mondani ahol külföldi állampolgárok országos népszavazáson vehetnek részt?

Egyébként meg eddig sem vettek részt idegenek a parlamenti választáson angliában, ami kb. tök természetes.

baldoc 2015.05.25. 19:25:10

@Tiszteltetem Brüsszelet: Ugye milyen jó nácinak lenni?!
Csak az a fránya Biblia ne lenne !
Arról a názáreti zsidóról!

camilló 2015.05.25. 19:37:50

@Fekete Pestis: 2(a) A liberálisok mindig erre hivatkoznak. Szívesen megnéznék egy tanulmányt ami arról szól, mi lett volna, ha nem lépünk be az EU-ba. Amúgy az EU miért nem ad pénzt pl. az egészségügy rendbetételére. Miért a polgármesteri hivatalra, meg a többi "rettenetesen fontos" dologra ad pénzt? Esetleg a kapitalistának, hogy még több profitot tudjon termelni magának. Mert ugye nem kétséges, hogy a melós ebből semmit nem lát.
(b) A két elit pont ugyan olyan. a különbség, hogy a mienink az uszodában a trambulinról pisilnek a vízbe! A végeredmény ugyan az, így én mind ugyan oda küldeném!:)
(c) Az EU-t nem azért hozták létre, hogy Te jól érezd magad! Ne legyenek illúzióid! Mi az első "érték2? A tőke szabad áramlása!! A munkaerő pedig azért, hogy minél több profit legyen! Szóval jó a duma, csak átlátszó! Minek elit?
(d) Orosz fóbiás vagy ez tény! Látom mennyire tájékozott vagy ami az orosz kultúrát illeti!!:)) Az EU a saját körmére nézzen, és ne a nemzeti ügyeinkkel foglalkozzon! Ami jó az EU-nak nem feltétlen jó nekünk! Minket senki nem fog kártalanítani, ha az orosz gazdasági kapcsolatok visszaesnek. Örülök, hogy tudod, mi a jó az oroszoknak:) Putyin népszerű. Nem véletlenül. Diktátor ez tény, de mégis az Ő uralma alatt kezdett újból emelkedni az életszínvonal. Amúgy az oroszok pont leszarják, hogy az embargó hatására, nem lehet Toszkán sajtot kapni. (Azért írom ezt, mert tavaly a HVG egyik számában erről cikkeztek) Szóval ....

rasztaszív 2015.05.25. 19:43:33

megint sikeresen kavar a vatikán egy eu-s országban.ha az eu ezt tűri,az tényleg a végét jelentheti.
az eu alapvető érdeke lenne az unió elleni vatikáni tevékenységek sürgős feltárása!

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:06:49

Nem kellett volna az USA tankjait az USA zászlója alatt masírozni engedni a lengyel közutakon ezelőtt kb egy hónappal.

Örülök, hogy a lengyelek leváltották a libsi hazaárulót.

csabakirályfi 2015.05.25. 20:07:43

"Európa alkonyának vagyunk tanúi, mint ahogy a liberális és baloldali megmondóemberek szajkózzák?"
A nyugat alkonyáról tényleg a liberális és baloldali megmondóemberek értekeztek? Én eddig ezt a miniszterelnöktől hallottam: keleti szél fúj... A tisztelt szerző honnan merít? Arról pedig, hogy az új elnök a keleti részben aratott: nem azzal vádolták az eddigi elnököt, hogy nem elég markánsan orosz ellenes? Ez az egész Kaczinsky féle brancs nem abból akar megélni, hogy folyton az orosz veszedelemre és a németek által elkövetett mittudommire hivatkozik, közben dúdolva a lengyel himnuszt? És akkor ez a lengyel elnök nagyobb hatalom, mint Áder? Nem a miniszterelnök vezet?

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:08:13

@rasztaszív:

"az eu alapvető érdeke lenne az unió elleni vatikáni tevékenységek sürgős feltárása"

Így van!

Közvetlenül a zsidólobbi tevékenységének a feltárása után!

martineden 2015.05.25. 20:08:30

@martineden: Szinte hibahataron belul 51,5-48,5.Tenyleg micsoda KO,ja, nem is.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.05.25. 20:08:43

A lengyel választásokból azt leszűrni, hogy éljen Orbán, vagy a totális agyhalál beálltát jelenti, vagy egy izzadtságszagú seggből előrántott farfekvéses szülést.

csabakirályfi 2015.05.25. 20:10:00

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Valamit veszettül félremagyarázol: a lengyelek sokkal több USA tankot szeretnének masírozni látni.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:11:35

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Lengyel testvéreinket is meg kell értenünk. A fél országukat addig tartották megszállva a ruszkik, mint nálunk a törökök. Ezért soha nem leszünk velük egy véleményen. A másik fél országot meg a németek szállták meg több mint 100 évre.

Ezért a lengyel hazafiak mindenkit utálnak, csak minket nem, velünk pont nem volt határvitájuk. A közös határ a Tátra hegység, mondjon bárki mármit.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:12:07

@csabakirályfi:

Igazad lehet.

Ezért zavarták el a tankokat masíroztató Komorowskit :)

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:13:09

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:Lengyelország elvesztése újabb csapás az EU-ban szórványosan még előforduló atlantista erőknek.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:13:52

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"Ezért a lengyel hazafiak mindenkit utálnak, csak minket nem"

Van egy rossz hírem: az átlag középosztálybeli lengyel, illetve attól felfelé nem utálja, hanem LENÉZI az átlagmagyart.

rasztaszív 2015.05.25. 20:16:30

@Shlomo a halott zsidó terrorista: a zsidóknak nincs útjában az eu.de legyen,vizsgálják azt is,aztán lássuk,mit találnak!

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:16:47

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Hatalmas butaság. Tavaly Sczecinben éltem, idén Prágában csapatom.

Mindkét helyen kifejezetten kedvező a PR-unk.

Polak wenger dva bratanki, di du boja, di du pjanki!

rasztaszív 2015.05.25. 20:18:18

@Shlomo a halott zsidó terrorista: magyarszki,ciganszki ,ezt mondják,ez igaz...

csabakirályfi 2015.05.25. 20:19:32

@Tiszteltetem Brüsszelet: Tudomásom szerint a fél mai Lengyelország neve eredendően Kelet-Poroszország volt, a nyugati fele meg tán Pomeránia, ha érdekel, nézz utána.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:21:08

@Tiszteltetem Brüsszelet: A legjobb hírünk a keményen dolgozó kisemberek között pont Lengyelországban van, meg (meglepő módon) Törökországban.

Ezen a 2 helyen ingyen iszol a kocsmában ha kiderül hogy Madzsarisztánól gyüttél.

Londonban viszont könnyen Poláknak nézik a magyarokat, ami nem annyira hízelgő.

csabakirályfi 2015.05.25. 20:21:25

@Tiszteltetem Brüsszelet: Ezt a szép lengyel mondatot főleg habókos magyarok ismételgetik, a lengyel kollegáktól még egyszer se hallottam.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:23:20

@csabakirályfi: Nem állítottam én ennek az ellenkezőjét. A lengyel nacionalizmus, mint minden nacionalizmus, érzelmekkel telített.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:24:04

@csabakirályfi: Éppen fordítva, Magyarországon kevesen ismerik, Lengyelországban csaknem mindenki.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.25. 20:27:16

@Tiszteltetem Brüsszelet: De itt Prágában is kedvesek a magyarokkal. Tótokat rendszeresen szoktunk alázni a csehekkel a korcsmában.

Persze a csehek valszeg ugyaneztet teszik a hátunk mögött a tótokkal, mert nagyon agyafúrtak. A sörük viszont occsó oszt jaó.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.05.25. 20:28:12

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Miből gondolod, hogy ez volt az oka? Szerintem tök természetes, ha egy országban váltják egymást a hatalmon lévők egy választáson. A lengyelek történelmi okokból gyűlölik az oroszokat. Elég hülyének kell ahhoz lenni, hogy bevegye valaki azt az erőltetett okfejtést, hogy a lengyelek az oroszokkal mellettii szimpátiájuk miatt szavaztak az új elnökre, és mivel Orbán is haverkodik Putyinnal, a lengyel választások Orbán győzött, és a liberálbolsevik zsidók veszítettek.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:33:01

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:

"Elég hülyének kell ahhoz lenni, hogy bevegye valaki azt az erőltetett okfejtést, hogy a lengyelek az oroszokkal mellettii szimpátiájuk miatt szavaztak az új elnökre"

Szó sincs oroszok melletti szimpátiáról, nem ezért zavarták el Komorowskit.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.05.25. 20:33:40

Pár hónapja ment a magyar-lengyel barátság lebontása a jobber agyakban, ennek érezni itt a maradványait. Na most majd megint lesz egy fordulat a bloggeri körökben.

Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2015.05.25. 20:35:36

@Shlomo a halott zsidó terrorista: Akkor mi volt az a reagod az USA-barát tankmasíroztató előző elnökről?

2015.05.25. 20:37:41

@baldoc: Mitől lenne jobb vége? Könnyen felejt az ember. Isten irgalmazzon nekünk!

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:38:03

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"Ezen a 2 helyen ingyen iszol a kocsmában ha kiderül hogy Madzsarisztánól gyüttél."

A turistákkal minden normális nép kedves, hiszen részben belőlük is él.

Az igazi szimpátiát akkor tudod tesztelni, ha beszéled a nyelvet és van lehetőséged elvegyülni a szürke hétköznapok dolgaiban.

2015.05.25. 20:40:23

@camilló: zdrászvjutye táváris. szolgálatban?

Brumm Brumi 2015.05.25. 20:40:36

Mielőtt még a liberalizmust temetnék egyesek( amúgy megérdemelné), csak halkan szólok hogy az mindig mindenhol felüti a fejét...

Pl. az új lengyel elnök, Duda felesége Agata Kornhauser középiskolai némettanár – apósa Julian Kornhauser neves krakkói költő, műfordító –, a lányuk, Kinga pedig egyetemista. A család sokáig kimaradt az elnökválasztási megmozdulásokból, a sajtó szerint azért, mert az új elnök felesége inkább a liberális oldalhoz húz. "

Kornhauser’s father, a Jew, was arrested by the Gestapo in 1940 and was sent to work in various camps in Alsace. In 1944 he was transferred to Dachau where he survived by volunteering for the Elektrikerkommando.

Shlomo a halott zsidó terrorista 2015.05.25. 20:41:18

@Tiszteltetem Brüsszelet:

"Polak wenger dva bratanki, di du boja, di du pjanki!"

Látom, annyira képben vagy, hogy még ezt az agyonidézett pár sort se tudod jól :)

Helyesen:

"Polak, Węgier, dwa bratanki, i do szabli, i do szklanki."

2015.05.25. 20:47:39

@rasztaszív: mondták ez a románokra is

camilló 2015.05.25. 20:48:52

@pityókabor sommelier: Ellentétben Veled senki droidja nem vagyok! Ez az én véleményem, és igen, valóban kedvelem az oroszokat és merem remélni valamit ismerek is a kultúrájukból. Ellenben aki csak Sándor cárt ,meg szifiliszt emleget, annak lövése sincs semmiről. A liberális pénzemberek bérence!

Szvidrigajlov 2015.05.25. 21:15:48

@Fekete Pestis:
Azt is olvastam minap Ulfkotte könyvében, hogy a CIA, az MI6 friendlí usereket fizet azért, hogy bogokat trollkodjanak szét, vagy csak simán "olvasói véleményként" kontrázzák meg valamely eltérő véleményblog tartalmát.
Téged ki fizet?

Szvidrigajlov 2015.05.25. 21:18:43

@rasztaszív:
Nézd a második hozzászólás második idézetét és kussolj! Idióta.

Tudományos libsizmus 2015.05.25. 21:19:59

Nagyon úgy néz ki, hogy az őszi parlamenti választásokon is Kaczinskiék fognak győzni. Csak azért említem meg, mert Kaczinskihoz képest Orbán liberális. Tehát gatyát felkötni, libsik.

Szvidrigajlov 2015.05.25. 21:22:14

@Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang:
Nem ez volt a kérdés a blogban. Hanem az, hogy két hete 60%-os, első fordulós győzelmet jósolt a "mértékadó" média és kutatóintézet hadsereg Komorowskynak. Oszt itt a cumi.
Szíjjátok libsik!

rasztaszív 2015.05.25. 21:23:40

@Szvidrigajlov: védd csak a parazitádat,szerencsétlen agymosott.

Tudományos libsizmus 2015.05.25. 21:35:23

@Gábor Erzsébet:
Tusk egy önmagába szerelmes karrierista kriptoliberális. Szép is lenne, ha jóban lenne Orbánnal.

Ad Dio 2015.05.25. 21:41:28

Európában a liberalizmus nyert. Közkinccsé vált. Amit ma a "liberális" pártok képviselnek, az általában olyan szélsőség, ami már nem gyűjt tömegbázist.

Tamáspatrik 2015.05.25. 21:49:43

@camilló: Nem igaz, hogy az EU nem ad pénzt az egészségügyre. Pl. kórházak felújítására is van EU támogatás. Keress rá a neten, mekkora pénzekről van szó.
Az EU-nak van annyi esze, hogy a tőkemozgásokkal is összefüggő különbségeket mérsékelje.
Vannak országok, ahová nem megy tőke: nézd meg őket, hogy néznek ki.
Nem véletlen, hogy még a szerbek és törökök is EU tagok szeretnének lenni.

♔bаtyu♔ 2015.05.25. 22:00:04

Bizony a körvélemény messze nem úgy gondolkodik, ahogy az Index és más ballibsi lapok leírják és ahogy ők szeretnék látni.

A külföldi közvélemény azt látja, hogy Mo. 2010-ben erőteljesen csődben volt, a görögökkel emlegették, Bajnaiék a lengyeleknél és a cseheknél kuncsorogtak hitelügyben, megírta ám ezt az ottani média rendesen.

Ma pedig azt látja, hogy van egy magabiztos, sőt helyenként pofátlan, de mindig kurvára udvarias miniszterelnöke aki még a szart is kipumpolja azokból akiknek pénzük van. Van egy 0.2%-os infláció, ömlenek az EU-s pénzek, a termelés, fogyasztás folyamatosan nő, a GDP jó pár éve mindig felette amit jósolnak, az ország megint fejlődik, szerencsére most már végre Bp is.

Az európai országok népei számára ez a jó példa, nem pedig az, hogy ki mennyire nem antiszemita és vallja a liberálisok által nyomkodott, de senki által meg nem szavazott "európai értékeket". Na ebbe beleszarnak.

rasztaszív 2015.05.25. 22:00:46

@Ad Dio: némely klerikális körök azért elég nehezen törődnek bele.

Ad Dio 2015.05.25. 22:02:48

@rasztaszív:

Ez csak annyiban igaz, hogy elfogadják, de nem örülnek neki. Egyébként a liberalizmus szélsőséges képviselői sem jobbak ezen a téren. Nagyon alacsony a tolerancia-küszöb arrafelé is...

rasztaszív 2015.05.25. 22:02:53

@♔bаtyu♔: az európai értékekbe a fasiszták szarnak bele.igaz,egyre többen vannak,mindenütt.ez nyilván örömmel tölti el a kicsi szívedet.

rasztaszív 2015.05.25. 22:05:36

@Ad Dio: ha elfogadnák,nem lázítanának liberalizmus ellen.

♔bаtyu♔ 2015.05.25. 22:14:30

@rasztaszív: Persze, hogyne, tudjuk, hogy igen a sok náci kishülyém, igen én is az vagyok. Látod, most a lengyelek is.

Ezt egyébként nem igazán neked írtam, ha nem haragszol. ha majd legközelebb is hozzászólnál. Vágod ugye?

rasztaszív 2015.05.25. 22:18:50

@♔bаtyu♔: én viszont direkt neked írtam.vágod,ugye?

luis5 2015.05.25. 22:35:27

Embörök, válasszuk már el,mi a politikusok véleménye és mi a "népé".
Az átlag lengyel (és politikus) oroszellenes, ez érthető a múltjuk miatt. A mi viszonyunk ambivalensabb- érthetően.A lengyel politikai elit józan pillanataiban belátja, hogy érdekük minimum az elfogadható jó viszony az oroszokkal. De az érzelmeik mindig elviszik őket és az amcsik kegyetlenül kihasználják a félelmeiket.
Mondjuk a mai Lengyelo. földrajzi határain csak nevetni tudok, ezeket egyszerűen nyugatra tolták Jaltában, színnnémet vagy min. német többségű területeket kaptak meg Nyugaton (Szilézia majdnem szintiszta német volt), a történelmi lengyel Kelet meg Belorussziáé és Ukrajnáé lett. Részben ezzel a "gyökértelenséggel" magyarázzák hogy a lengyelek miért is mobilisabbak a kivándorlásban: mert érzik hogy egyes területeken hiányzik a nagyszülők sírja is.

Mellesleg a nyugati átlagpógár, miután otthon levette az elvárt közületi PC-t, mélységesen egyetért Orbánnal a bevándorlás kérdésben, de van annyira beszari, hogy ezt nyilvánosan ne vállalja. A PC politikusaikat meg hagyjuk...

nu pagagyí 2015.05.26. 00:17:10

Attól, hogy Lengyelországban is nacionalisták kerülnek hatalomra, nekünk nem lesz jobb. Demokráciában egyébként természetes, hogy cserélik egymást a hatalomban a különböző irányultságú pártok.

Az örömködést a mi piciny diktatúránkból való rácsodálkozásnak érzem. Pont olyan, amikor a Kádár-rendszerben annak örültek, hogy Franciaországban vagy Olaszországban bevették a kommunistákat is a kormányba. Azt hitték, rögtön forradalom lesz (nem volt).

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.05.26. 00:53:34

@nu pagagyí: Az EU irányultságán változtat(hat) az, ha a nemzeti erők vezetik a tagországokat, nem az internacionalisták.

Az EU megérett a reformra, mert egyelőre a világ leglassabb régiója, sajnos. Szóval vmi nem jól müxik, sokat kell (különösen nyugat európában) dolgozni azon, hogy legalább az USA gazdaságának a sebességével tudjuk tartani a lépést. Sajnos a német gazdaságon kívül egyik nagy tagállam sem müködik (az angolok időnként igen, de ez őket kilépésre ambicionálja).

Szóval gyorsabb, okosabb brüsszeli döntéshozás kell és kevesebb túlszabályozás.

babbaba 2015.05.26. 04:17:11

Európa alkonya tény, és messze nem csak a liberálisok mondogatják.

Nálunk a Jobbiknak van meg miden esélye, hogy a nemzetellenes Orbánéktól átvegye a hatalmat. Mert, hogy nemzetellenesek az biztos. Aki nyomorban tartja a magyarok több mint felét az nem lehet nemzeti. főleg, ha csak egy kis százalék kapja a nagy lóvékat. Tiszta Dél-Amerika.

És még jobban láthatjuk ezt, ha tudjuk,, hogy bár a tótok csak 13%-kal magasabb GDP-vel rendelkeznek, mégis negyven százalékkal magasabb a minimálbérük mint a mienk. Nálunk olyan 230 euró, náluk meg 336.

Itt valaki ellopja a polgárok pénzét és olyan dumákkal fizetne ki, hogy nem elég a teljesítményünk a magasabb bérhez! A tótoké elég?

Ráadásul a minimum nyugdíjuk harminc év szolgálati idő után idén második félévtől 266 euró lesz, nálunk ez cca 185 euró.

Itt valaki ellopja a polgárok pénzét és a családját meg a haverjait gazdagítja belőle.

Rudi Kató 2015.05.26. 05:49:07

@maxval bircaman szerkesztő:
A nagy különbség a Lengyelek a kezdetektől tudtak nem csak németek országrablásáról hanem a ruszkikéról is és Katynról is tudtak a az elkövetés pillanatától kezdve! Tehát ők ugyanúgy gyűlölték a ruszkikat ls mint németeket, a hazai viszonylatban még azokat a tényeket is letagadták ami majdnem minden Magyar családot érintett a rablás, a nők megerőszakolása és az állati viselkedésük! Hozzájuk képest a német katonák grál lovagok voltak a Magyar néppel szemben! Addig míg a ruszkik mint cirka 50 évig tgartottak megszállás alatt addig a Lengyeleket több száz éven keresztül! Teljesen érthető, hogy a vérükben van a ruszkik utálata! Csak azzal nincsenek tisztában a Lengyelek, hogy az usa ugyanúgy oda fogja őket dobni koncnak bárkinek ahogy minket dobtak 56-ban a ruszkiknak!

Rudi Kató 2015.05.26. 05:51:17

@Baszkikám:
A nácik milliószor tisztességesebbek ezeknél a polkorrekt zsidó fasisztáknál! Ezeknél undorítóbb, több kárt okozó patkányok nem voltak és nem is lesznek a földön!

Rudi Kató 2015.05.26. 05:56:50

@Fekete Pestis:
Te barom az hány száz milliárd euró amit azzal okoztak a "demokrat" nyugati barátaid az országnak, hogy az eu tagságunkról való tényleges beszélgatések előtt nullára iratták a hazai gazdaságot az itteni lakhely áruló söpredékkel?
Arról is hallgatsz mennyit százezer eurót fizettünk be a közösbe és ne csak a tagsági díjat számold fel hanem a vám befizetéseket és azokat a pénzeket is amit a cégeiken, bankjaikon keresztül loptrak ki az országból! Pontosan az ilyen patkányok segítségével tették tönkre az országot és hazudoznak mindenféle liberaális maszlagokat!

2015.05.26. 06:01:26

"Őket ugyanis oda küldik, ahova valók: a politika szemétdombjára...."

Szeretnéd, hogy megmondjam, hová való ez a cikk, vagy kitalálod magadtól?

Rudi Kató 2015.05.26. 06:02:39

@Shlomo a halott zsidó terrorista:
A kettő egy és ugyanaz ahogy a fasizmus és bolsevizmus is ugyanaz, mind a kettőt a zsidók hozták létre és üzemeltették!!
A különbség csupán a vörös csillag ami valójában kék hatágú csillag a horogkereszt , na meg az hogy a bolsevizmushoz több mint 100 millió ember életet tapad addig a fasizmushoz 20 milliót tudnak hazudni!

jog-ász 2015.05.26. 07:06:25

egyébként nem étrem hogy józan eszű emberek miért tudnak örülni az illiberális(szabadságellenes) jogkorlátozó típusú rezsimeknek, miért akarják a fene nagy rendpártiságot, majd amikor rájuk kerül a sor akkor meg sír a szájuk széle..mert azért a saját szabadságáért mindenki sír...idióták.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.26. 07:08:31

@jog-ász:

Az illiberális NEM jelent szabadságellenest. Az illiberális csupán azt jelenti "nem liberális".

rasztaszív 2015.05.26. 07:26:18

@maxval bircaman szerkesztő: persze.az autokrácia pedig az autók demokráciája.

Conchobar 2015.05.26. 07:32:58

@jog-ász: "egyébként nem étrem hogy józan eszű emberek miért tudnak örülni az illiberális(szabadságellenes) jogkorlátozó típusú rezsimeknek, miért akarják a fene nagy rendpártiságot, majd amikor rájuk kerül a sor akkor meg sír a szájuk széle" - Azért nem érted, mert eleve hibás feltételezésből indulsz ki, úgy gondolod, hogy most szabadság, jólét és boldogság az osztályrésze a közembereknek. Nem akarod látni, hogy az elit (balliberális szárnyának) szabadsága nem azonos a közemberek szabadságával. Nem akarod tudomásul venni, hogy az eliten belül dúló villongás, belháború (illiberalzmus vs fékek és egyensúlyok rendszere) nem a közemberek ügye

rasztaszív 2015.05.26. 07:41:58

@Conchobar: a demokrácia lényege az,hogy a közemberek ügye.

Conchobar 2015.05.26. 07:58:05

@rasztaszív: "a demokrácia lényege az,hogy a közemberek ügye" - Mit akarsz evvel mondani? Vagy remélni akarsz (hogy majd beszállnak az elit belháborújába)? Azt csak látod tán, hogy a népi demokráciának, illetve liberális demokráciának keresztelt rendszereknek igazából köze sincs a népuralomhoz (demokráciához). Mindkettőben egy (többé-kevésbé) szűk elit kezében van a hatalom, és amely elit a saját feje után, a saját érdekei alapján intézi az egész társadalom ügyeit

Pamuk 2015.05.26. 08:03:31

Véletlenül tévedtem ide. Meg kell mondjam, ritkán látni ennyire ostoba, a butaságból és politikai aljasságból üösszetákolt blogot, mint ez itt. Sok sikert a szerzőnek, bár ha elfogad egy véleményt, ha nem írna néhány évig, csak tanulna, talán jobbá tenné a világot.

rasztaszív 2015.05.26. 08:05:56

@Conchobar: ha egy jó dolog nem jól működik,akkor azon javítani kell,nem kidobni.azzal,hogy ez nem a közemberek ügye,jobb esetben lemondasz erről,rosszabb esetben valami rosszabbat akarsz.

sterimar 2015.05.26. 08:13:48

Ha nem is Európa alkonyának, de a liberális és baloldali megmondóemberek alkonyának mindenképpen tanúi vagyunk.

nu pagagyí 2015.05.26. 08:15:34

@maxval bircaman szerkesztő: És a nem liberális mit jelent? Csak nem az egyéni szabadságjogoknak mélyen elkötelezett eszmét?

Ha munkához való jog kényszermunkát jelent, akkor az nem szabadságjog. Ha magántulajdont a közösség érdekeire hivatkozva korlátlanul lehet fosztogatni, akkor az sem szabadságjog. Ha a kisebbség érdekei figyelmen kívül hagyhatók, az sem szabadságjog. Ha az állam titkolódzik polgárai előtt, sőt szankciókkal sújtja azt, aki kérdezni mer, az sem szabadságjog. Ha a közösből csak a hatalom kedvencei részesülnek, az sem szabadságjog. Ahol a hatalom nyílt uszítást folytathat társadalmi csoportok ellen, az sem szabadságjog. Ahol az autonómiákat (önkormányzat, egyetem, kamarák, alkotmányos intézmények: közmédia, bíróság, stb.) megszüntetik és felülről kinevezett emberek kapnak pallósjogot, az sem szabadságjog.

Orbán iliberális rendszere ilyen, nevezheted bátran akár liberálisnak is.

nu pagagyí 2015.05.26. 08:23:20

@Tiszteltetem Brüsszelet: Az EU addig marad, amíg a nemzeti önzés szét nem kúrja. Onnantól majd mindenki lássa el magát saját erejéből. Nekünk jelentős támogatásokkal sem sikerült felzárkóznunk, anélkül sem fog menni. Viszont a hatalom végre bezárhatja az embereket a határok közé, nehogy elszökdössenek.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.26. 08:31:15

@nu pagagyí:

A liberalizmus egy eszme, s NEM a szabadság szinonímája.

Conchobar 2015.05.26. 08:34:47

@rasztaszív: "ha egy jó dolog nem jól működik" - Mi az, ami szerinted jó dolog és jól működik? Ha valamelyik társadalmi berendezkedésre gondoltál, akkor gondolj arra is, hogy pl. egy meghatározott korban a feudalizmus (és hűbéri állam) is jó dolog volt (hiszen felváltotta a rabszolgatartást) és jól működött, ám egy későbbi korban már túl kellett rajta lépni. Ugyanez a sorsa a kapitalizmusnak, illetve a liberális demokráciának keresztelt berendezkedésnek is

Conchobar 2015.05.26. 08:40:08

@nu pagagyí: "Az EU addig marad, amíg a nemzeti önzés szét nem kúrja." - Ez így nem igaz, ugyanis az EU-t éppen a nemzeti önzés hozta létre (és nem a nemzeti önzetlenség, már ha egyáltalán létezik ilyen). A saját megfogalmazásodból következően (" Nekünk jelentős támogatásokkal sem sikerült felzárkóznunk, anélkül sem fog menni.") minket magyarokat is a nemzeti önzés vezérelt az EU-ba

rasztaszív 2015.05.26. 08:43:52

@Conchobar: a demokrácia az,ami jó dolog,de nálunk nem jól működik.a liberális demokráciát előbb meg kell valósítani,és ha már meghaladott,és ismerünk jobbat,akkor lehet túllépni rajta.de ha bázisdemokráciát akarsz,én támogatlak...:)

Szélmalomharcos 2015.05.26. 08:46:17

Európa vértelenül jutott el oda, amit az "arab tavasz" meg a kijevi "gumiégető forradalom" vérrel se tudott elérni: lehetőséget kapott a megújulásra, Mindenekelőtt meg kell szabadulnia attól a a liberrált hatalmi szövevénytől, ami gúzsba köti a testét és a szellemét

rasztaszív 2015.05.26. 08:53:00

@Szélmalomharcos: jó,akkor hozzunk korrekt agymosás elleni törvényeket.de aztán nincs reklamáció...:)

Rav Antal 2015.05.26. 08:55:11

@♔bаtyu♔: A görögökkel maximum Kósa elvtárs említett minket egy lapon, be is döntötte a forintot rendesen.

Conchobar 2015.05.26. 09:15:54

@rasztaszív: "a demokrácia az,ami jó dolog,de nálunk nem jól működik.a liberális demokráciát előbb meg kell valósítani" - Tudod, 40 évvel ezelőtt a kommunisták majd nem ugyanezt mondták (csak éppen ő frazeológiájukban népi demokrácia, szocializmus és kommunizmus szerepelt). Ezt a kinyilatkoztatásszerű 'meg kell valósítani' dolgot egyszerűen el kellene felejteni, helyette azt kellene megtudakolni, hogy mit akar a nép, a démosz, mit akarnak a közemberek. Ha például halálbüntetést akarnak, akkor azt valósítsák meg (ahelyett, hogy ellenőrizetlen és át nem gondolt doktrínákat próbálnának megvalósítani)

rasztaszív 2015.05.26. 09:19:46

@Conchobar: ne keverj.én elfogadom,hogy a liberális demokrácia meghaladható,de neked van-e rá ötleted?vagy esetleg maga a demokrácia nem tetszik?

Conchobar 2015.05.26. 09:52:19

@rasztaszív: "én elfogadom,hogy a liberális demokrácia meghaladható,de neked van-e rá ötleted?" - Hát éppen azt írtam a fentebbi kommentemben! Az 'ötletem'-et: Ezt a kinyilatkoztatásszerű 'meg kell valósítani' dolgot egyszerűen el kellene felejteni, helyette azt kellene megtudakolni, hogy mit akar a nép, a démosz, mit akarnak a közemberek. Ha például halálbüntetést akarnak, akkor azt valósítsák meg (ahelyett, hogy ellenőrizetlen és át nem gondolt doktrínákat próbálnának megvalósítani)

Conchobar 2015.05.26. 10:01:47

@rasztaszív: " esetleg maga a demokrácia nem tetszik?" - Tessék már felfogni: a demokrácia (azaz népuralom) és a liberális demokráciának keresztelt berendezkedés az nem ugyanaz. Túl ezen, nekem a demokrácia (az eredeti értelmében) tetszik, csakhogy ezt nem lehet ilyen egyszerűen elintézni, hogy 'a demokrácia mindenek fölött'. Tessék arra gondolni, hogy súlyos helyzetben az ókori rómaiak 'dictator'-t választottak, és a diktatúra mindaddig fönt is maradt, amíg krízis el nem múlt, a súlyos probléma meg nem oldódott. Vagy tessék Napóleonra, vagy a többiekre gondolni. Egy diktatúra könnyedén meg tudja oldani azokat problémákat, amelyeket a demokrácia nem tud. Egyébként Churchill demokráciára vonatkozó nevezetes mondása is épp amiatt csúszott ki a száján, mert felvetették neki, hogy azt, amit Hitler és Sztálin könnyedén meg tud oldani (a fegyverkezés terén), az őneki csak nehézségek árán sikerül

rasztaszív 2015.05.26. 10:05:41

@Conchobar: az,hogy ne így legyen,nem egy nagy ötlet.mi legyen helyette?mondtam:ha bázisdemokráciát akarsz,én támogatlak.

rasztaszív 2015.05.26. 10:09:13

@rasztaszív: a római kor esetleg nem meghaladott kissé?mi is lett az általad említett diktatúrákkal?szerinted jó példák?

stim 2015.05.26. 10:11:55

Az erőszak a gyengék végső menedéke. A liberális eszméket a liberálisok járatták le és folyamatosan háttérbe szorulnak az irreális, a valósággal össze nem egyeztethető elveik miatt amik nem adnak megoldást a napi problémákra. Odamegy a fészkükbe egy ember aki megoldást mutat fel ami a működésképtelen elveikről memgmutatja, hogy azok alkalmatlanok Európa problémáinak a megoldására. Ez a demokrácia. Amikor meghallgattatik a másik fél is mert lehet, hogy neki több esze van. Nem elvont elveket kell követni ha azok nem működnek. Megoldásokat kell felmutatni. Milyen megoldásokat tud felmutatni ma a baloldal vagy a liberálisok Európa bajaira?

Conchobar 2015.05.26. 10:13:04

@rasztaszív: "a római kor esetleg nem meghaladott kissé?mi is lett az általad említett diktatúrákkal?szerinted jó példák?" - Nem tudod, vagy nem akarod megérteni: a diktatúra mindaddig fönt is maradt, amíg krízis el nem múlt, a súlyos probléma meg nem oldódott

stim 2015.05.26. 10:18:47

Én úgy látom, hogy ez az európai unió sokkal jobban is tudna működni ha nem olyan kutyaütők lennének a bizottságokban és parlamentekben akik nem oldják meg a problémákat csak vitatkoznak és ezzel hiteltelenné, műkődésképtelenné teszik ezt az Európai Únió nevű projektet. Ideje lenne megnézni, hogy ki mit tett eddig az EU-ért és ne bizottságok és parlament hanem az emberek döntsenek arról,. hogy ki való az EU intézményeibe és ki nem. Vajon az európai állampolgárok megválasztottak volna egy olyan embert felelős pozícióba aki egy adózási paradicsom ügyeiért felelt évekig és a szolgálati ideje alatt többszázszorosára növekedett az állam adóssága? Józan ember tenne ilyet? Én úgy gondolom, hogy az EU úgy nem működik ahogy az USA akarja és ebben a titkosszolgálatának jelentős szerepe lehet. Golyóálló, feddhetetlen, nem befolyásolható,. tiszta múltú emberek kellenek az EU vezetősébe. Szerintem.

Conchobar 2015.05.26. 10:19:13

@rasztaszív: "mondtam:ha bázisdemokráciát akarsz,én támogatlak." - Egyrészt, nem tudom, mit jelent számodra az a 'bázisdemokrácia', másrészt bármit is jelent, kénytelen vagyok harmadszor is leírni, hátha eljut a tudatodig: 'azt kellene megtudakolni, hogy mit akar a nép, a démosz, mit akarnak a közemberek. Ha például halálbüntetést akarnak, akkor azt valósítsák meg (ahelyett, hogy ellenőrizetlen és át nem gondolt doktrínákat próbálnának megvalósítani)'. A doktrínák megvalósítása nem jött össze se Rákosiéknak, se Kádáréknak, és nem fog összejönni a liberalizmus és liberális demokrácia mostani felkent apostolainak sem

rasztaszív 2015.05.26. 10:19:39

@Conchobar: az általad említett diktatúrák milyen problémákat oldottak meg?ráadásul mindet demokráciák nyomták le...nem gyanús...?

rasztaszív 2015.05.26. 10:22:15

@Conchobar: te mit akarsz megvalósítani?mondj már valamit,bökd meg...:)a halálbüntetés lenne mindenre a megoldás???

nu pagagyí 2015.05.26. 10:22:36

@maxval bircaman szerkesztő: Nem mindenki tud mit kezdeni a szabadsággal, van aki egész életét mások igényeinek kiszolgálásával szeretné eltölteni és nem is igényel saját maga számára választási lehetőséget. Aztán, ha elfogynak a seggek, mert vannak ügyesebb nyaloncok, ott marad szegény ember árván, kétségek között, napi betevő nélkül. Te egy liberális rendszerben is nyalhatsz segget, de csinálhatsz mást is úgy, hogy nem kell feltétlenül éhen döglened.

Conchobar 2015.05.26. 10:32:22

@rasztaszív: "az általad említett diktatúrák milyen problémákat oldottak meg?ráadásul mindet demokráciák nyomták le...nem gyanús...?" - Látom, még mindig nem érted. Nem nyomott le a demokrácia semmit, a demokrácia is és a diktatúra is csak eszköz. Mikor melyikre van szükség, ahhoz nyúl egy (múltbéli, vagy modern) ország társadalma. Bármennyire is mossák az emberek agyát a demokrácia felsőbbrendűségével

Conchobar 2015.05.26. 10:36:25

@rasztaszív: "te mit akarsz megvalósítani?mondj már valamit,bökd meg" - Sajnos egyáltalán nem értetted az előző kommentjeimet. Én nem kárhoztatom az ilyesmit, hanem egyáltalán nem is akarok megvalósítani semmilyen doktrínát

Conchobar 2015.05.26. 10:38:12

@Conchobar: jav: Én nem csak kárhoztatom az ilyesmit, hanem egyáltalán nem is akarok megvalósítani semmilyen doktrínát

rasztaszív 2015.05.26. 10:40:00

@Conchobar: éppen a példáid mutatják,hogy a demokrácia jobb eszköz.tehát mi is a bajod vele?

rasztaszív 2015.05.26. 10:41:52

@Conchobar: csakis az lehet a baj,hogy én nem értem...:)legyen sehogy...?:)))

♔bаtyu♔ 2015.05.26. 11:49:07

@Conchobar: A rendpártiság nem ugyanazt jelenti másoknál mint nálad. Különösebb magyarázat helyett pld. azt jelenti, hogy természetesebb állapot az, hogy az autód nincs reggel feltörve, azaz normális a közbiztonság.

Politikai értelemben pedig szerintem nincs vita, ha megkérdezik, hol szeretnél ellenzék lenni, nyilván nem balliberálisok alatt. A balliberálisok egyértelmű brutalitással kezeltek volna pld. egy székház elleni támadást.

♔bаtyu♔ 2015.05.26. 11:53:13

@stim: Az a gond, hogy Juncker egy báb. Egy normálisabb nem vegzálja az egyes országok miniszterelnökeit, mivel nem alkoholista, viszont nem is ír alá kritika nélkül mindent. Ezért is nem lenne alkalmas erre a pozícióra.

♔bаtyu♔ 2015.05.26. 12:30:19

Azért ahogy elnézem, liberális alkonyról lehet beszélni. Az pedig nem kicsit röhejes, ahogyan képviselőik liberálisnak tartják magukat. Pedig éppen azért alkonyult be nekik, mert senki nem szeretné a liberálisok diktatúráját. Kiismertük őket a 20 év alatt, lám még civilként sem tudnak vissza szivárogni.

Pop40 2015.05.26. 13:23:03

Te jószagú úristen, hogy fért bele ennyi baromság egy ennyire rövid posztba?
:-DD

A zöme a már unalomig szopott "a csúnya libsi sajtó tehet mindenről, miközben mi mindent jól csinálunk"-maszlag, amivel a hülye fideszesek áltatják egymást.
Igen, a libsi sajtó mindent elintéz, országok viszonyát rendezi át, csak egy szar választási győzelmet nem volt képes összehozni. ;-)

De messze ez a csoda a kedvencem:

"Az meg külön szép, hogy az Orbánról pozitívan nyilatkozó Duda a keleti, tehát Oroszországhoz közel eső részén nyert elképesztő fölénnyel. Ennyit tehát arról, hogy tényszerűen mennyire "utálják" Orbánt a lengyelek...."

Igen, az átlag lengyel egyetlen dolgot néz, mikor szavaz: hogy a jelöltje mit nyilatkozott Vityáról.
Mik a jelölt tervei az országgal? Az oktatással, az eü-vel, a gazdasággal, a környezetvédelemmel, a külpolitikával, stb stb?
Ez mind le van szarva.
Egyedül az érdekli, mit nyilatkozott Vityáról. :-D Nyilván. :-))

Láthatóan hiánypótló blog lesz ez is, látom. :-)
Célzónaként meg belőve Viktorka hátsó fele. :-D

high up! 2015.05.26. 13:25:31

@♔bаtyu♔:

te illibisi debil példány, hogy van az, hogy miközben a libsiket szidod, aközben Orbaneszku gazdid éppenséggel egy Néppárti vezértől sepert be egy hatalmas taslit egy lealázó "Itt jön a diktátor" bemutatás után.

Azt a képletet megoldottad már a múltkorról, hogy miközben fel akarod számolni a libaralizmust, aközben meg azon rinyálsz, hogy nehogy ne legyen már libaralizmus, mert akokr nem tudnád senkinek sem elmondani, hogy menniyre utálod a buzikat. Na most akkor összerakta az a másfél agysejted, hogy akkor kell neked a liberalizmust, hogy tudjál buzizni vagy nem?
Vagy azóta is ezen töröd a fejedet, csak még nem oldottad meg ezt a te szinteden már kegyetlen komplex kérdést.

FOLYTASSUK!

Pop40 2015.05.26. 13:30:12

@nu pagagyí: ". Viszont a hatalom végre bezárhatja az embereket a határok közé, nehogy elszökdössenek."

Kötve hiszem, hogy ezzel Vitya jól járna. Gondold el, ha visszajönne az a milliós elégedetlen tömeg, aki ilyen-olyan okból kiment Nyugatra.
Ráadásul még azoktól is elvennék a remény utolsó szikráját, akik most készülnek kimenni.
Lenne asszem nemulass.:-))

A főGeci tolvaj rendszerét épp ez tartja még úgy-ahogy fenn: hogy minden elégedetlen el tud húzni, és csak a birkamenetes majmok maradnak.

MEDVE1978 2015.05.26. 13:36:27

Anno a kétezres évek elején sokat vitatkoztam arról, hogy milyen lesz Európa jövője. A pozitív becslés az volt, hogy a konvergencia miatt felzárkózik az integrált Kelet-Európa, valamiféle nyitás lesz a törökök felé, illetve a gazdasági növekedés fenntartható lesz, ahogy a közös valuta is. A negatív becslés lényegében a fasizálódó Európa volt. Ennek lényege, hogy a tőkének túl drágává válik Európa és inkább az éhbéres térségekbe vonul át termeltetni, illetve negatív adóversenybe sodorja az EU tagországokat. A növekvő tőkeexport ezért a gazdasági növekedés leállását, lassulását okozza, a technológiai fejlődéssel együtt pedig a munkahelyek számának relatív csökkenését, a munkanélküliség növekedését okozza. Az egyéb gazdasági folyamatok következtében folytatódik a középosztály hanyatlása és eltűnése. Az elsősorban afrikai és ázsiai gyökerű bevándorlás Nyugat-Európában, illetve az eleve alacsonyabb foglalkoztatás Kelet-Európában kiélezi a társadalmi feszültségeket. Mindezek okán rendpárti, bevándorlásellenes, nacionalista politikusok jutnak hatalomra, ők képviselik a frusztrált, az átmenet során vesztes néptömegeket.

Le Orme 2 2015.05.26. 14:01:22

A poszt lényege támogatandó, a liberálfasiszták elvesztették hitelüket és tömegbefolyásoló képességüket..

@MEDVE1978: Bináris a világlátásod. Európa sem homogén mellesleg, de kár ezt magyarázni.

A Román 2015.05.26. 14:06:57

Jésszusmária, ilyen egyszerű blogposztot írni? Csupán egy olló kell a Magyar Hírlaphoz, oszt sorba rendezve elszajkózni? Ügyes, nagyon ügyes, a szándékos bugyutaság mögül felsejlik egy Mestertoll :)

A Román 2015.05.26. 14:11:54

@MEDVE1978: worst case scenario

Pop40 2015.05.26. 14:24:33

@A Román: Mióta a legfőbb oligarcha Lajos világgá ment, a közszolgálati tv-s reneszánsz becsődölt, a kicsit is meg kell becsülni. :-)

Pláne, hogy valami érthetetlen ok miatt a jónép mostanság kevésbé fogékony a fideszkomcsi propagandára. :-D

lékek és ellensúlyok 2015.05.26. 17:37:53

@Pamuk:
"Meg kell mondjam, ritkán látni ennyire ostoba, a butaságból és politikai aljasságból összetákolt blogot, mint ez itt."

Ez a blog bejegyzés csak válasz volt arra a f.szomtudja hány ballibsi ostoba, a butaságból és politikai aljasságból összetákolt blogra (hogy idézzelek) amelyekben ebben a témában a lengyel közvéleményről mondtatok.

camilló 2015.05.26. 18:11:13

@Tamáspatrik: Egy új az EU által támogatott kórház építésében én is dolgoztam. Én nem kórház felújításról beszélek, hanem az egészségügy rendbetételéről. Amúgy, tudnék mit mesélni az új építéséről, de a felújításokról is.
süti beállítások módosítása