Írások egy normális, élhető világért

Veni, Vidi, Vici… avagy Orbán Viktor ismét leckét adott a fafejű eurokratáknak

2015/06/01. - írta: Az Inkvizítor

Európa és a történelmi európai országok egyszerűen túl fognak lépni az eurokraták liberális hülyeségein. Mert tisztában vannak azzal, hogy Európa vagy továbbra is európai lesz, vagy nem lesz.

orban_viktor.jpeg

Avagy a strassburgi csata a lőportfüst felszállása után.

„Meggyőződésem, hogy veszélyes hozzáállás, ha azt mondjuk, hogy nincs itt semmi probléma, tárjuk szélesre a kapukat, és jöjjön, aki akar. A tények világosan beszélnek, óriási migrációs nyomás nehezedik ma Európára.”

Óriási migrációs nyomás nehezedik Európára. Ki más érezné ezt a mindennapokban a legjobban a saját bőrén, mint az olasz polgár. Naponta százak, ezrek érkeznek Itáliába. A szerencsésebbek megérkeznek... A többieknek az értelmetlen halál jut sajnos osztályrészül.

De ugyanezt tapasztalja sok magyar polgár is. A Balkán szegényebb országaiból és Ázsia hátsó bugyraiból naponta százak érkeznek „csempészve” Magyarországra. Ma már megszokott látvány a határmenti települések polgármesteri hivatalai, rendőrségi épületei előtt a csapatokba verődve tengő-lengő afrikai-ázsiai menekültcsapat. Szemükben rémület, tanácstalanság, reményvesztettség. Jöttek, mert ígértek nekik szépet és jót. A számukra felfoghatatlanul gazdag Európa jólétét ígérték nekik. Orvosi ellátást, bőséges élelmet, komfortos otthonokat. És itt döbbennek rá, hogy őket bizony átverték. Itt sem mindenki gazdag, itt sem jár ingyen minden. Dolgozni kell, sokszor gürcölni egy életen át. Dolgozni úgy, hogy előtte iskolákat végeznek, tudják a nyelvet, van családjuk, van támogató közösségük, van szociális háló, amelyért ők és őseik megdolgoztak, vannak javaik, amelyeket generációkon át halmoztak föl, azaz van az itteni élethez hátterük. Ebből a menekülteknek semmi sincs. Se tudásuk, se nyelvismeretük, se kapcsolataik, se közösségük, se szociális halójuk, se javaik. Nincs más, csak a puszta életük és az is csak mások jóindulatára van bízva… És ez bizony még sok-sok évig így lesz esetükben.

És ebben a helyzetben elméletileg két lehetséges út van.

Európa befogad mindenkit, aki jön és vállalja, hogy éveken, esetleg évtizedeken át a saját polgárai által megtermelt javakból eltartja ezeket az embereket. Eteti, ruházza, gyógyítja, taníttatja őket és lakhatást biztosít számukra. A munkanélküliségtől sújtott Európában ugyanis magától értetődően ezek az emberek a munkaerőpiacon nem tudnak megjelenni.

A másik út: kimondjuk, hogy ez így nem megy tovább. Kimondjuk, hogy Európa szolidáris mindazokkal, akik élete származásuk vagy hitbéli meggyőződésük miatt veszélyben van. Ha hozzánk menekülnek, megvédjük őket, és ha a helyzet rendeződik, ha lehet, támogatjuk hazatérésüket. Azokat azonban, akiket csak az Európai jólét vonz ide és évtizedekig az európai polgárok eltartására szorulnak a viszonzás legcsekélyebb esélye nélkül, nos, őket bizony nem fogadjuk be. Ha jönnek, konzekvensen visszaküldjük őket oda, ahonnan indultak, mert ők nem menekültek, hanem a jólét reményében útnak indult gazdasági bevándorlók.

Európában egészen a közelmúltig az első út volt a bevett. De mára már Európa megtelt. És a munkanélküliségtől, válságtól sújtott európai polgárok egyre nehezebben értik meg, hogy miért nem arra fordítják az adójukat, hogy munkahelyeket teremtsenek, ahelyett, hogy gazdasági bevándorlókra költsék vég nélkül és főleg értelmetlenül a pénzt.

Az uralkodó liberális és baloldali véleményvezérek a közelmúltig el tudták hitetni az emberek többségével, hogy ez így helyes, így jó. De mit látott az olasz, a spanyol, a svéd, a francia, a német, a magyar polgár? Hogy minél több gazdasági bevándorlón segítünk, annál több jön. Ha segítünk egy családon, jön újabb kettő. És eredménye nincs a segítségnek. A beáramló tömeg ugyanis már nem elsősorban az egykori gyarmatokról jön, általában nyelvtudással és már itt lévő rokoni kapcsolatokkal. Nem. Ők már se nyelvet nem beszélnek, se rokoni kapcsolataik nincsenek. Egyszerűen nincs meg semmi feltétele annak, hogy itt normális életet tudjanak élni.

Ebben a helyzetben, talán az utolsó órában, amikor még lehet tenni valamit, jöttek európai politikusok, akik ki merték mondani, hogy ez így nem mehet tovább. Berlusconi, Cameron, Hollande… és Orbán Viktor. Sőt, nem csak hogy kimondták azt, amit egyre több európai polgár gondol, de cselekedni is mertek. Magyarországon például a bevándorlás kérdését kihúzták a tabutémák listájáról. Orbán Viktor úgy gondolta, nem elég, hogy a demokratikus választásokon kétharmados felhatalmazást kapott a kormányzásra, úgy helyes, ha a választók legszélesebb tömegeit megkérdezi - úgynevezett nemzeti konzultáció formájában - arról, hogy a magyar kormány mit tegyen a gazdasági bevándorlók egyre kezelhetetlenebb és gyarapodó tömegével.

Európa liberálisai és baloldali véleményvezérei erre ugrottak. Eddig ugyanis azt hirdették, hogy ők a nép nevében beszélnek, az ő szavuk a polgárok szava. Egy ilyen, több millió ember által véleményt nyilvánító konzultáción azonban kiderül, hogy a nép egészen mást gondol erről, mint ők. És ettől mindennél jobban rettegnek. Ha kiderül, hogy van olyan ország, amelyre nem lehet ráerőszakolni az ostoba demagóg liberális ideológiát. Merthogy az ilyesmi, a tapasztalataik szerint, nem szokott megállni a magyar határnál. Orbán négy-öt évvel ezelőtti, hasonló tabudöntögető lépései bizony mintát adtak. A liberálisok és baloldaliak által kiátkozott bankadó, szektoriális adó, multiadó ma már szinte minden uniós országban bevett gyakorlat. És ha Orbán sikerrel jár a bevándorlás ügyében, akkor könnyen lehet, hogy hamarosan a hozzá hasonló elveken cselekedő politikusok leszenk többségben az unióban. És akkor megint belevertek egy nagy-nagy szöget a féktelen multikulturalitást istenítő liberalizmus koporsójába.

Orbán ugyanis az újabb brüsszeli vitában azt mondta ki, ami a liberálisok szerint maga a sátáni gondolat:

„Ezért mi egyenesen és nyíltan beszélünk arról is, kimondjuk a véleményünket, hogy mi, magyarok azt szeretnénk, ha Európa az európaiaké maradna, és meg akarjuk őrizni Magyarországot is magyar országnak.”

Pedig, ha van egy csepp sütnivalónk, azonnal felfogjuk, hogy hát hiszen Európában minden józan paraszti ésszel gondolkodó ember így érez, ezt tartja normálisnak.

Egészen biztos, hogy az olaszok mérhetetlen többsége azt akarja, hogy az unokái, dédunokái is olaszok legyenek, Olaszországban. Azt akarják, hogy a jó olasz pasta mellé ihassanak jó olasz borokat. Az olaszok sem akarnak kisebbségbe kerülni őseik földjén. És a franciák sem, a svédek sem, a németek sem, a spanyolok sem. Senki sem. Tulajdonképpen erről beszélt Orbán Viktor Brüsszelben. Kimondta végre az európai nyilvánosság előtt, amit minden épeszű ember gondol erről a témáról.

A fafejű liberális megmondóknak meg nem maradt más fegyverük, mint a habzó szájjal való üvöltés, a rágalmazás, a hazugságözön. Ezért most Európa nyilvánossága előtt szégyenítette meg őket Orbán. És ebből a szempontból mindegy, hogy mit ír a liberális és baloldali érdekcsoportok kezén lévő média. Aki látta és halotta Orbán Viktort az ismét rádöbbenhetett, hogy a magyar miniszterelnök beszél a valós problémáról, és ő kínál valós megoldást. Orbán az európai polgárok, kisemberek nyelvén beszélt, az ő érzéseiket, gondolataikat, félelmeiket, aggódásukat öntötte szavakba és olvasta az eurokraták fejére:

„Meggyőződésem, hogy veszélyes hozzáállás, ha azt mondjuk, hogy nincs itt semmi probléma, tárjuk szélesre a kapukat, és jöjjön, aki akar. A tények világosan beszélnek, óriási migrációs nyomás nehezedik ma Európára.”

Épelméjű-e, aki ezeket kétségbe vonja? Nyilvánvalóan nem. Orbán nem véletlenül ment el megint az Európai Parlament ülésére. Azt akarta, hogy ezek a szavak minél szélesebb nyilvánosságot kapjanak. Akkorát, amekkorát már nem lehet a szőnyeg alá söpörni. S hogy mennyire bejött a stratégiája, jól mutatja, hogy a liberális és baloldali megmondók fellegvárának számító Németország tekintélyes lapjának tekintélyes szerzője egy nappal később ugyanazokat a gondolatokat, érveket és következtetéseket osztotta meg az olvasókkal, mint amikről a magyar miniszterelnök beszélt.

Orbán ráadásul mesterien fordította vissza a „szabadságfegyvert” a liberálisok ellen:

„Magyarország kiáll a véleménynyilvánítás szabadságának európai eszméje mellett, maga akar dönteni arról, akar-e bevándorlókat.”

Mindenki kiérezheti belőle, hogy véget ért a véleménymonopólium, véget ért Európában is az a korszak, amikor a véleménynyilvánítás szabadságán azt értették, hogy szabad volt ugyanazon a véleményen lenni, mint a liberálisok, más véleményen viszont nem szabad volt lenni. Ami nyilvánvalóan nonszensz, csak eddig senki sem merte kimondani a vezető európai politikusok közül. Orbán ebben a harcban is úttörő szerepet vállalt. Ebből is fájó leckét adott a fafejű eurokratáknak.

Orbán Viktor immáron sokadjára jött, látott és győzött. Abban pedig biztosak lehetünk, hogy ismét követőkre, társakra talál a magyar miniszterelnök az Európai Unióban. A brüsszeli sajtó által leírt, ám az eurokraták számára fájóan nagy győzelmet arató brit miniszterelnök már személyesen akar egyeztetni Orbán Viktorral a közös cselekvésről. Egészen biztosan nem lesznek sokáig kettesben… Európa és a történelmi európai országok egyszerűen túl fognak lépni az eurokraták liberális hülyeségein. Mert tisztában vannak azzal, hogy Európa vagy továbbra is európai lesz, vagy nem lesz. 

(a közelmúltban olasz felkérésre írt, olasz internetes oldalakon megjelent cikk magyar eredetije)

128 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://megatrendek.blog.hu/api/trackback/id/tr857509374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jean Sol Partre 2015.06.02. 09:57:23

"Orbán ráadásul mesterien fordította vissza a „szabadságfegyvert” a liberálisok ellen:

„Magyarország kiáll a véleménynyilvánítás szabadságának európai eszméje mellett, maga akar dönteni arról, akar-e bevándorlókat.”"

Mesterien bazdmeg. Magyarország bármiről szabadon dönthet, ez nem kérdés. Abban az esetben, ha nem tagja semmilyen olyan szövetségnek, ahol bizonyos dolgokban közösen döntenek. Ellenkező esetben viszont a "mesteri" merő ostobaságot jelent. Kedves vezetőnknél és a poszt írójánál is.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:01:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Van igazság abban amit mondasz.
De van a serpenyőnek egy másik oldala.
Én is külföldön dolgozom.
Nagyon nem tetszene, ha engem is hátrányosan megkülönböztetnének, vegzálnának.

2015.06.02. 10:03:59

@maxval bircaman szerkesztő: @Kovacs Nocraft Jozsefne: Itt vagy például te. Idegen nevű. Csak nem bevándorlók voltak a felmenőid?

2015.06.02. 10:05:45

@maxval bircaman szerkesztő: Én találkozom minden nap "nyugati kisemberekkel".
Kurvára nem szeretik Orbánt.
Egyébként meg minden bolgár menjen haza!

recommented 2015.06.02. 10:06:48

Nem mondom, hogy nincsenek legális érvek a cikkben. Mert vannak.

A legnagyobb hibája azonban az, hogy egyszerűsít. Kétféle variációt vázol fel: az egyik szerint szabadon áramlanak a "menekültek" a világban, és ez nem jó. A másik szerint a nemzetállamoknak le kell zárniok határaikat, és csak az "őslakosokra" koncentrálni.
A gond az, hogy ilyen sterilen elkülönített modellek nem léteznek. A másik gond az, hogy, a "menekültek" nem a XXI. század furcsa, kicsit megvetendő, kicsit szerencsétlen képződményei, hanem mindig is léteztek.

Gondolom a szerző számára sem titok, hogy - ha már olaszokról van szó - hány olasz származású polgár él Dél-Amerikában, és rájuk aztán tényleg illett a gazdasági bevándorló kifejezés! Gondolom szintén nem új információ (habár erről 40 évig csak halkan lehetett beszélni), hogy hány magyar vagy éppen ír származású ember találta meg a boldogulását Észak-Amerikában. Mi lett volna, ha annak idején az argentín állam azt mondja, hogy ide olaszt ne! Mi lett volna, ha az írek Írországban haltak volna éhen? Mi lett volna, ha a magyar menekültáradatot visszafordítják a Monarchiába vagy éppen a szovjet megszállás alatt senyvedő országba? Igazából semmi. Ugyanúgy meglettek volna rá az érvek, mint ahogy most is megvannak. A különbség annyi, hogy azok az országok - bölcsen - úgy gondolkoztak, hogy sosem baj, ha tudást és munkaerőt importálunk, cserébe szépen beintegráljuk ezeket az embereket a saját társadalmunkba.
Így lett Rebecca Sony az Egyesült Államok olimpiai bajnoka, Ferenc pápa argentín vagy éppen John Fitzgerald Kennedy amerikai elnök.

Még belegondolni is vicces, hogy mi lett volna, ha a magyar fejedelmek visszautasítják a hozzájuk csatlakozni kívánó besenyőket, kazárokat, oroszokat (etc. etc. etc.), hogy fiúk, vagyunk mi már elegen, ne gyertek. Különösen vicces úgy, hogy a magyarok, mint pusztai nép, klasszikusan az integráló népekhez tartoztak, létre sem jöhetett volna az erős magyar törzsszövetség "bevándorlók" nélkül. De a hun vagy a mongol sem!
Mi lett volna, ha Béla királyunk nem hívja be a kunokat? Mi lett volna, ha a török megszállás után nem jönnek szerbek, németek, szlovákok? Mi lett volna ha...

Elképesztően buta és a hipokrita viselkedés a bevándorlók ellen kampányolni egy olyan európai nemzet tagjának, ami nagyobbrészt még csak nem is európai bevándorlókból állt össze. Amíg nekünk jó, addig jöjjenek bevándorlók, amikor már nem, akkor senki? Ha mi megyünk máshova, fogadjanak minket tárt karokkal, ha hozzánk jönnének, húzzanak haza?

Az nyilvánvaló, hogy határokat nem tudjuk lezárni. Az is nyilvánvaló, hogy akármennyi bevándorlót nem bír el egy ország sem. Az is nyilvánvaló, hogy Magyarország nem célország, hanem tranzitország. Sőt még az is, hogy bevándorlók - minden igyekezet ellenére - voltak és lesznek is. Inkább azon kellene elgondolkozni, hogy milyen megoldások vannak erre a helyzetre, sokkal többet érne buta hangulatkeltésnél. Abból még jó nem sült ki. Emlékezzünk, amikor kizavarták a kunokat az országból, vagy éppen amikor a magyarokat Szlovákiából. Jó volt? Megérte?

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 10:07:24

@Könnyen elkaptuk, uram!:

8 dédszülőm közül egy magyar. Viszont csak 4 bevándorló.

2015.06.02. 10:07:30

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Csak annyi a bibi, hogy Cameron most sem a pakisztáni bevándorlók ellen lázad, hanem a kelet-európai keresztények ellen.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 10:08:51

@Sexual Harassment Panda:

Most, hogy az USA is kibékült Orbánnal, szinte biztos, hogy ő lesz a ME 2018 után is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 10:09:55

@Faszerkezet:

"Majd ugyanez a tábor hőbörög, hogy fogadjunk be tonnaszám menekülteket... :) No igen. Attól aztán majd felpörög itt minden..."

Te totál hülye vagy, nem érted az egészet. A 800 ezres cigányság Magyarország legnagyobb rejtett erőforrása, az ország felemelkedésének záloga. A magyarság fogy, a cigányság gyarapszik, 20-30 év múlva a művelt, szakképzett, szorgalmas és dolgos cigány munkásemberek és értelmiségiek befizetései fogják eltartani a megfogyatkozott számú magyar lakosságot.

Na mármost, ugyanez áll a bevándorlókra is. Magyarországnak versenyeznie kellene azért, hogy minél több bevándorló (azaz további rejtett erőforrás) válassza végleges letelepedésének helyéül.

Az meg üres mellébeszélés, hogy ezzel csökken a magyarság részaránya. Hiszen ha a bevándorlók megkapják a magyar állampolgárságot, akkor ők ugyanolyan jogú magyarok lesznek, mint te vagy én. Aki ezt tagadja, az rasszista, náci, fasiszta stb.

Hajrá, fogadjunk be minél több gazdasági menekültet!

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:10:10

@maxval bircaman szerkesztő: de miért?
Mi köze ehhez annak, hogy "kibékültek"?
Te si úgy gondolod, hogy ez a népszerűségvesztés átmeneti, és nem komoly?

2015.06.02. 10:13:05

@maxval bircaman szerkesztő: Te tényleg hülye vagy? Pont te hoztad fel érvnek, hogy a "nyugati Kisemberek" istenítik Orbánt. Most meg azt állítod, nem is ismerik.
Értem én, hogy egy birkától nem várhatunk logikát. de azért mégiscsak, minek fogsz klaviatúrát, ha ennyire nem vagy következetes?

2015.06.02. 10:15:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Annak idején, német anyanyelvű bevándorlókat telepítettek az országba. Befogadták őket, földet kaptak. Kár volt?
Ne csak a cigányra gondolj, nézd meg a telefonkönyvet, mennyi szlovák, tóth, sváb, kovács nevű van benne. Tudom, Norcraft nem sok.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 10:15:45

@Sexual Harassment Panda:

Orbán megtámogatta az USA agresszív terveit Irakban és Szíriában, cserébe megbocsátották neki a keleti nyitást. S az USA befejezte a ballib álcivilek intenzív támogatását.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:16:37

@Könnyen elkaptuk, uram!: a "tóth" milyen eredetű?
A "Binder" milyen eredetű??!!

2015.06.02. 10:17:53

@maxval bircaman szerkesztő: Szerinted. Bár eggyel sem beszéltél, de vannak prekoncepcióid....
Az átlag alatti a magyart is ki szeretné toloncolni Európából. A vezérével együtt.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:18:08

@maxval bircaman szerkesztő: Ezt értem, de miért egyenes következménye ennek, hogy "szinte biztos, hogy ő lesz a ME 2018 után is"?

2015.06.02. 10:18:27

@Sexual Harassment Panda: A Tóth szlovák. A Binder német.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 10:19:24

@Sexual Harassment Panda:

"Én is külföldön dolgozom.
Nagyon nem tetszene, ha engem is hátrányosan megkülönböztetnének, vegzálnának."

Nem tudom, vajon valóban nem érted vagy nem akarod érteni. Ezerszer leírták már, csak ismételni tudom:

Senkinek nincs semmi baja (talán egy maroknyi nacionalista őrülttől eltekintve) az keresztény (itt nem a vallás, hanem a kulturális hagyomány a lényeg), európai kultúrkörből érkezőkkel. Kb. úgy, ahogy az USA-ban sem az európai bevándorlókkal volt/van baj, hanem a mexikóiakkal, afrikaiakkal (jó, ezt ők baszták el, most fizetik meg a rabszolgaság árát), és főképp a muzulmánokkal.

Nálunk a faluban is van vagy két tucat német család, nem csak nyugdíjasok, bár főképp azok. Naponta kedvesen elbeszélgetünk egymással, már messziről üdvözöljük egymást stb. Na most képzeld el ugyanezt két tucat iszlámhívő családdal vagy egyéb afrikai menekülttel. Ugyanígy a németeknek sincs semmi bajuk a főleg Bajorországban élő több százezer magyarral. Ők integrálódnak/tak, a más kultúrából érkezők többsége pedig nem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 10:20:56

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Menj a p-be a személyeskedéseddel. Kár, hogy itt nem lehet tahótlanítani, ezért kérlek, ne reagálj a kommentjeimre. A tieidet innentől nem olvasom el.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:22:52

@Könnyen elkaptuk, uram!: Húha!
Akkor a felmenőim között nincs magyar!Egy sincs.0.
Anyai ágon "tóth" családnév, apai ágon "Binder".
A dédszüleim 1880ban a szudétavidékről, Troppauból vándoroltak Budapestre,
Michael Binder, és Anna Staubach néven.
Az én családnevem is Binder.
Akkor egyszer előfordulhat, hogy én is "bevándorlónak" számítok?Remek.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:27:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én is egy nagyon pici, belterjes bajor faluban élek, majd 2éve.
400fős falu, a 98%-uk helyi, nem bevándorló.
Semmilyen hátrányos megkülönböztetés nincs, nagyon kedvesek, sőt, baráti a viszony.
A kezdet nagyon nehéz volt, a nyelv miatt, hiába beszéltem németül.
De ahogy telt az idő, megtanultam egyre jobban ezt a borzalmas "óberbayerise" dialektust, és kialakultak a viszonyok.
Azt akarod mondani, ha mondjuk muszlim lennék 8gyerekkel, akkor nem így lenne?

2015.06.02. 10:30:12

@maxval bircaman szerkesztő: Tehát kicsit gondolkozz! Hogyan kerültek nem magyarok az országba? Vagy itt voltak, mikor a honfoglalás volt, akkor a magyarok a bevándorlók, vagy később települtek be, akkor ők azok.
Valaki mindenképp bevándorló, toloncoljuk ki! Ez a te alapvetésed.

A nyugati médiákat pedig nem olvasod.
Hazudsz, egyszerűen hazudsz. A mnédiákban nem az átlagpolgár véleményét közlik, hanem az átlagpolgárt befolyásolók akarnak hatni a gondolkodásukra.

2015.06.02. 10:32:14

@Sexual Harassment Panda: Igen, ebben az országban mindenki bevándorló. És ez így van jól. Ezért álnok , amit hirdetnek egyesek. A szűrés rendben van, akárkit ne, az is rendben, hogy szigorítsuk meg, de hol húzod meg a határt? Erről lehet polemizálni.

Faszerkezet 2015.06.02. 10:32:44

@Sexual Harassment Panda:

"Azt akarod mondani, ha mondjuk muszlim lennék 8gyerekkel, akkor nem így lenne?"

Erre van egy jópofa történetem...

Jópár éve pár hónapot dolgoztam Linz alatt egy cégnél. kb 15-en lehettünk. Ebből voltam én ott mint Magyar, volt ott egy Török srác, és volt ott egy nyíltan meleg osztrák fiatalember...

No egyszer jön a főnök, hogy este elmegy az iroda kuglizni meg beverni pár sört. Mondtam ok. Megmondták hánykor, melyik krimóban lesz a találkozó.

És meglepetésemre sem a királylány sem a török nem volt ott. Nemes egyszerűséggel azért mert nem is hívták.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 10:32:50

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A horvátok, a szlovákok és a ruszinok elődei már a magyarok előtt a Kárpát.medencében voltak, az ő szemszögükből a magyarok bevándorló.

Mindenki más később jött be.

konrada 2015.06.02. 10:33:10

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ez értelmezés kérdése.
Van aki szerint a szív a test része, és így genetikailag kell megitélni az embert - rassz alapján.
Van aki szerint meg a szív a lélek egyik megszemélyesítője, így azt jelképezi, hogyan érez.

Azaz a rasszisták szerint idegenszívű az, akinek más náciból származnak felmenői,
a hazafiak szerint meg az, aki nem fogadja el az adott állam normáit, akik más országok kultúráját, etikáját tartják magukra érvényesnek, azt képviselik.
Tehát. lehet valakit honfinak tekinteni akkor is, ha a nyelvet is alig beszéli, ha választott hazájáért kiáll, és idegenszívűnek akár 100% árját is, ha az más államok érdekében tevékenykedik, illetve azok kultúráját, identitását akarja elterjeszteni ott, ahol él.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:34:20

@Könnyen elkaptuk, uram!: De ki mondja meg, hol a határ??
MAjd egyszer kitalálódik az is , hogy Binder úr mi a faszt keres itt, ilyen névvel milyen magyar ő?

2015.06.02. 10:34:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Világos, csak te személyeskedhetsz. Egyébként akkor személyeskedés. ha csak egyetlen Kovács él az országban, és nincs más Norcaft sem. Bár nem tudom, miéert sért téged, ha rávilágítok, hogy a Kovács szláv eredetű, a Norcaft pedig nem szerepel a honfoglaló törzsek nevei között?
Engem például nem sért, ha lemagyarozol.

2015.06.02. 10:36:04

@maxval bircaman szerkesztő: Na látod! Tehát a magyar bevándorló. Mit keres itt?
Most ez a logika érvényesül, ne engedjünk be senkit, válogatás nélkül tagadjuk meg a bevándorlást. Ez így hülyeség.

2015.06.02. 10:37:17

@Sexual Harassment Panda: Na ez a probléma ezzel a gondolkodással. Ki a bevándorló és ki nem, Aztán majd igazolnod kell, hogy a felmenőid között nincs bevándorló?

Faszerkezet 2015.06.02. 10:37:58

@konrada:

"Azaz a rasszisták szerint idegenszívű az, akinek más náciból származnak felmenői,"

Más rasszból... Azért rasszista. Nem véletlen, hogy a legtöbb nyíltan rasszista szervezet pont az USA-ban van, ahol aztán mindenféle náció együtt él, így a rassz egy újabb kapocs közöttük még ha más nemzet fiai-lányai is.

Amit te szeretnél kifejezni az inkább a sovinisztákra jellemző.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:38:20

@Faszerkezet: Ezt sajnos elhiszem.
Náunk is így van.
Biner névvel, szőke hajjal, és fehér bőrrel, könnyű volt beilleszkednem.
Előre köszönünk a szomszédokkal egymásnak, pofázunk mindenféléről, stb.
Akitől bérlem a fél házat,ha sütit süt, stb, -hoz, stb.
1év után azt mondta az egész család nevében, hogy nagyon kedvelnek, és remélik h sokáig maradok.
Viszont nagyon konzervatív az egész falu.
Ha ugyanúgy nézel ki mint ők, és ugyanúgy élsz, és főleg dolgozol!! akkor ok, élj velünk.
De máskülönben menj haza.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 10:38:42

@Könnyen elkaptuk, uram!:

S szerinted az őslakosok örültek a magyarok bejövetelenék 1200 éve? Vedd észre: a magyarok elvették füldjüket, s a népesség nagy részét asszimilálták. Ezt szeretnéd most, hogy ugyanez történjen a magyarok rovására?

2015.06.02. 10:41:40

@maxval bircaman szerkesztő: Vedd észre, ez a nemzet azért ért el sikereket, mert asszimilált.
Ha megnézed a magyar feltalálók sorát, a magyar sikeres sportolók sorát, tele a névsor nem magyarokkal....

2015.06.02. 10:43:18

@maxval bircaman szerkesztő: Vedd észre, a nemzetállam nem működik.
Belterjes lesz, elkorcsosul. Nem véletlen, hogy a svédek tárt karokkal várták a bevándorlókat. Nem véletlen, hogy a norvégok örömmel fogadnak ma is.

Netuddki. 2015.06.02. 10:44:05

Kedves blogíró! Lemaradtál egy ütemmel! Most már a fő téma nem a bevándorlás, hanem AFRIKA! Hol fülledt a zerotika. Hahaha!
Balfasz, dilettáns, tolvaj fideszesek!

2015.06.02. 10:45:03

@maxval bircaman szerkesztő: Egyébként lesarkítod a kérdést, és ez hiba. Nem arról beszélgetünk, legalábbis én nem, hogy vagy teljes szabad beáramlás, vagy határzár.

Netuddki. 2015.06.02. 10:45:53

@Könnyen elkaptuk, uram!: Vedd észre, hogy egy Bulgáriából kommentelő, netfüggő fidesztrollal vitatkozol. Vagy csak egy hülye bot program ez az ürü...

2015.06.02. 10:46:18

@maxval bircaman szerkesztő: Azért arra majd kíváncsi leszek, hogy mi lesz a véleményed, amikor Orbán megváltoztatja hozzáállását akérdéshez. Akkor majd bőszen bólogatsz, milyen bölcs vezér is ő!

Faszerkezet 2015.06.02. 10:47:59

@Sexual Harassment Panda:

"Ha ugyanúgy nézel ki mint ők, és ugyanúgy élsz, és főleg dolgozol!! akkor ok, élj velünk.
De máskülönben menj haza."

Ez a lényege az asszimilációnak. CSak ugye erre a távolabbi bevándorlók nem képesek.

Ezért alakulnak ki negyedek ahol együtt élnek a saját nációjukon belül, azon belül választanak párt stbstb.

Szemléletes példa nálunk a kínai kolónia. Jórészük magyarul sem tanul meg, belterjesen házasodnak, élnek, annyi kapcsolatuk van a magyarokkal ami feltétlen szükséges. De van saját iskolájuk, saját újságjuk stbstb.

Tehát az is egy nagy kérdés, hogy te és a családod szeretett volna beiulleszkedni, tiszteletben tartod az adott nép szokásait, írott és íratlan törvényeit, avagy bezárkózol és csak annyit találkozol - kommunikálsz velük amennyit feltétlen szükséges.

2015.06.02. 10:52:20

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Igazad lehet. Véleménye bámulatosan változik a pillanatnyi Orbániádától függően.

Sexual Harassment Panda 2015.06.02. 10:52:33

@Faszerkezet: Ja bocs, nem voltam egyértelmű.
Számomra alap, hogy eleve olyan helyre megyek, ami az én kultúrámhoz nagyon hasonló.
Pl Németország, Ausztria, Európa.
Ha bevándorló vagy, illeszkedj be.
"Ha rómában élsz, tégy úgy mint a rómaiak"
Szerezz barátokat, tanuld a nyelvet, és használd, akkor is ha nem tökéletes.
És dolgozz, szorgalmasan.
Kb ennyi.De ez számomra alap.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 10:54:13

@Sexual Harassment Panda:

"Azt akarod mondani, ha mondjuk muszlim lennék 8gyerekkel, akkor nem így lenne?"

Ha egyedüli muszlim lennél a faluban, akkor pontosan így lenne, hiszen erősebb lenne benned az asszimilációs nyomás. Ha többen lennétek muszlimok, akkor már messze nem biztos, hiszen ott lennének a honfi- és hittársaid, kisebb lenne az asszimilációs "kényszered". Hasonló ez ahhoz, ami a cigányokkal van nálunk. Itt a faluban van talán 4-5 cigány család, mindegyik rendes, dolgozik (páran közmunkások, de akkor is rendesen dolgoznak), szóval nincs velük semmi, de tényleg semmi baj. Na de más lenne a helyzet, ha lenne itt 20-30 cigány család.

A gond ennek megítélésével ugye az, hogy nem tudod elképzelni, milyen lenne az egyéniséged, a személyiséged, a nézeteid, ösztöneid stb. akkor, ha muszlimnak születtél volna. Azt hiszed, ugyanúgy éreznél, gondolkodnál mint most, pedig dehogy.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 10:58:41

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Tehát az alacsony minőségű, asszimilálhattalan embertömeg bezúdítása a siker kulcsa? Kérdezd meg a svédeket, ők nem így látják.

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.02. 11:00:05

@Könnyen elkaptuk, uram!:

Nézz meg korábbi hozzászólásaimat, sosem alkazmazkodom senkihez, Orbánhoz se.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 11:01:55

@maxval bircaman szerkesztő:

"Tehát az alacsony minőségű, asszimilálhattalan embertömeg bezúdítása a siker kulcsa? "

Természetesen, ők az ország második számú rejtett erőforrása.

Faszerkezet 2015.06.02. 11:02:12

@Sexual Harassment Panda:

Persze... csak arra akartam rávilágíttani, hogy sajnos sokaknál nem ez az alap. Na őket nem is fogja kedvelni a Bajor szomszédod. ;)

fifibá55 2015.06.02. 11:06:02

A cikk nem említi a harmadik változatot: a jelenlegi rendszer változatlan fenntartása esetén előbb-utóbb kirobbanó erőszakhullámot. Pedig nem lenne/lesz örömünnep.

bandinyúl 2015.06.02. 11:13:55

@Rudi Kató:
Jó név.Olyan mint a rudim.Csak azt nem katónak hívják.Remélem abban a korban vagy hogy találkoztál már a rudival.Na az pont olyan mint a hőn szeretett élő istened a pókhasú.kacskalábú szlotyizabáló orsós gazdád.Ennek az alaknak csak megszületni volt kár.Maradt volna az apja fa....ban.Akkor legalább nyugtunk lenne tőle mint igaz Magyaroknak.

2015.06.02. 11:31:43

Az EU tagországok számunkra nem külföld és oda nem kivándorlunk!

Csak néha éppen ott dolgozunk élünk....
Pont, mintha Debrecenből Győrbe költözünk.

Ideje lenne már ésszel felfogni, így 11 év EU tagság után, hogy
mit is jelentenek az EU jogok, úgy mint

- szabad lakóhely választás
- szabad munkahely választás
- szabad árumozgás

Azt, hogy az EGÉSZ EU-ban egy magyar OTTHON van.
Nem kivándorló!!! hanem csak elköltöző.

...és ez fordítva is igaz!

Egy EU polgár itt Magyarországon nem bevándorló.
Csak éppen ideköltözött.

Ébresztő!

sorstalan gáz 2015.06.02. 12:35:40

@maxval bircaman szerkesztő:
Ha szerinted a hunok és az avarok a szlovákok elődei, akkor tényleg ők az államalkotó őslakók a Kárpát-medencében

sorstalan gáz 2015.06.02. 12:42:27

@recommented:
A határokat hermetikusan lezárni valóban nem lehet a migránsok elől, hisz a belépéskor még az sem világos, hogy migránsok vagy egyszerűen csak utazók. Van is egy erre vonatkozó kérdés az amerikai vízumkérelemben és más országok vízumkérelmeiben. Ha valaki azt ikszeli be, hogy turista vagy üzleti utazó, akkor nem nyújthat be később letelepedési kérelmet. Ha meg azt hogy migráns, akkor be se engedik

Ilyen egyszerű az egész

konrada 2015.06.02. 13:03:16

@sorstalan gáz:
A probléma nem is a vizummal érkezőkkel van igazán Európában sem...

A zöldhatáron (vagy a tengeren) meg nincs ilyen opciós ikszelés...

DezInf 2015.06.02. 14:41:34

@nonolet:

Adót hol is fizet?
Én kérek elnézést!

Bloggergézás a hozzábaszólásod:D:D

DezInf 2015.06.02. 14:44:56

@maxval bircaman szerkesztő:

Tényleg birkuci!

Mit okoskodsz itt állandóan a bulgár havasi legelőkről?

Ki akar hozzátok, a bulgár havasi legelőkre emigrálni?

Csábíthatnád a haverjaidat innét-oda. Nem haragudnánk rád ...se :))))

hmmmm .... mekkora is ott az életbeszinfonal meg a gdp?

E.Katolnai 2015.06.02. 14:47:14

Először is gratulálnék az íráshoz, sok igazságot fogalmaz meg, és éles meglátásai nem véletlen váltanak ki elégedetlenséget a liberál-fasiszta hozzászólók soraiban.
Másodjára: a szerző túl optimista és helytelenül látja az átlag nyugati polgár hozzáállását a harmadik világból özönlő menekültekhez. Ha tényleg nem tetszene neki, ami Európúban történik, akkor nem szavazná be minden alkalommal a liberális csürhét, hanem olyanokat juttatna hatalomba, akik kemény kézzel kezelnék az Európa számára idegen áradatot. Mivel a nyugat-európai parlamentekben ülő naplopók 80-90% kellene lecserélni ahhoz, h valami komoly változás legyen (ami lehetetlen), ezért marad minden a régiben, ill. minden még rosszabb, még silányabb lesz az öreg kontinensen.
„Az olaszok sem akarnak kisebbségbe kerülni őseik földjén. És a franciák sem, a svédek sem, a németek sem, a spanyolok sem.” – Pedig pont ez fog történni, mert pont ezt akarják, ha nem ezt akarnák már rég más vezetőik lennének …

2015.06.02. 15:05:17

@maxval bircaman szerkesztő: De ki az, aki asszimilálhatatlan? Ki dönti el?
Te?
Birka! Angliában az orvosok, fogorvosok igen nagy százaléka indiai, pakisztáni. A fish and chips shopok, a kisboltok java pakisztáni. Egy se akar felrobbantani. Az egy szűk kisebbség.

2015.06.02. 15:07:12

@maxval bircaman szerkesztő: Te, nagyonsötét, tudtad-e, hogy a hunok és avarok, sőt, a tótok előtt is éltek itt emberek?

2015.06.02. 15:08:17

@maxval bircaman szerkesztő: Arra bégetsz, amerről a kolomp szól.

2015.06.02. 15:12:03

@DezInf: Bár adót ott fizet, ahol megkeresi, de azért ne feledd, hogy a Magyar gazdaság jelentős bevétele származik a külföldön dolgozók hazautalásából....

2015.06.02. 15:13:19

@DezInf: A bolgárok életszínvonala magasabb, mint a miénk, Mindíg tudnak birkát vágni (-:

rasztaszív 2015.06.02. 16:07:32

egy újabb klerikális propagandaposzt.európa nem léphet át a "liberálisok hülyeségein",tudniillik európa vagy szekuláris lesz,vagy nem lesz.

rasztaszív 2015.06.02. 16:09:30

újabb klerikális propagandaposzt.európa nem léphet át a "liberálisok hülyeségein",tudniillik európa vagy szekuláris lesz,vagy nem lesz.

rasztaszív 2015.06.02. 16:10:07

imádom a blogmotort...

martineden 2015.06.02. 16:48:15

@maxval bircaman szerkesztő: A nyugati kisemberek között Orbán hősnek számít."...te meg a keleti kisemberek kozott ,hulyenek.

martineden 2015.06.02. 16:55:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A szelsojobbos csurhe azt hiszi, minél nagyon zavart kelt, annál jobban tud halászni a zavarosban, annál könnyebben tud majd uralkodni, ezert aztan nyaljak az iszlamistak valagat.pl zazrivec-vona.De ezúttal tévednek, mert az iszlamisták - amint jelentős lesz részarányuk a népességben - majd jól elmagyarázzák, nekik , hova is menjen ez a csurhe.

martineden 2015.06.02. 17:10:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: ..,,Hajrá, fogadjunk be minél több gazdasági menekültet!......szoval a politikai menekulttel nincs bajod?Szerinted a szunnita muslim elol menekulo siita muslimot nyugodtan befogadhatjuk,mert az egy bekes ember?Igy gondolta a vezered a bevandorlo zazrivec,hogy az iszlam hoz napfenyt Europaba?

DezInf 2015.06.02. 18:36:17

@Könnyen elkaptuk, uram!:

A magyar gazdaságnak a külföldön adózótól egyre kevesebb bevétele lesz.
Kiviszi a családját, oszt nem magyar országon fog nyaralni.
Akkor, meg ha jól megy neki, akkor majd viszi ki a szüleit is :)))))
Rohaggyon rá a fax fidexesekre az ország:))))))

5perc 2015.06.02. 18:56:08

Orbánnak az az érdeke, hogy ne tudjunk elmenni innen. Ezért kampányol leplezetlenül, ezért uszítja az briteket a bevándorlók ellen (ellenünk).

Néhány éve ez volt: "el lehet innen menni"
Most ez lesz: "nem lehet innen elmenni"

Na melyik a rosszabb?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 18:57:11

@DezInf:

A maszop-szadesz kormányok alatt is mentek volna ki a népek dolgozni Nyugatra, csak abban az időben még nem engedték őket be a nyugati országok.

Szóval elég demagóg dolog ezt a Fidesz nyakába varrni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 19:07:52

A libsi index egyik cikke:

index.hu/belfold/2015/06/02/teljes_fordulatszamra_kapcsolt_a_kormany_menekultellenes_kampanya/

Egy mondat belőle: "még a Jobbik 2010-es kampányszövegénél is durvább. Ők akkor addig merészkedtek, hogy Magyarország a magyaroké ".

Mégis mi a baj azzal, hogy Magyarország a magyaroké? Talán a bevándorlóké?

Ez kb. olyan, mint ha valaki kétségbe vonná azt, hogy az én házam az enyém, és jogom van meghatározni, ki költözhet be a házamba (hazámba) és ki nem.

MindenNick Foglalt 2015.06.02. 20:20:13

Először is köszönöm mindenkinek a higgadt hangvételű hozzászólást (akinek nem inge...), nagyon ritka sajnos, pedig ebben a kérdésben különösen fontos lenne a konstruktív és tárgyilagos vita.

Nem olvastam végig az összes hozzászólást, lehet, hogy már mások is írták, amit mondani szeretnék, de akkor is szükségesnek érzem összefoglalni egy kerek(ebb) egészként.

Először is különböztessük meg az Európából és az azon kívülről érkező bevándorlókat, mi most csak az utóbbiakkal fogunk foglalkozni, terjedelmi okok miatt.

Két alapvető különbség van a korábbi "klasszikus", USA-ba, Dél-Amerikába stb. történő európai vagy pl. a magyarok Angliába történő bevándorlása és az Európán kívülről érkező bevándorlás között.

1. Az előbbi esetben a bevándorló és a befogadó között nem voltak alapvető kulturális eltérések.

2. Az előbbi esetben a bevándorló be akart olvadni a többségi társadalomba, de legalábbis annak hasznos tagja akart lenni és nem várta el, hogy eltartsák.

Ezek felett nem szabad elsiklani. Részletesebben:

1. A jelenlegi bevándorlók döntő többségében közép-ázsiai vagy afrikai területekről származnak, és egy teljesen más kultúrát képviselnek. Ami nekünk szent és sérthetetlen, az nekik nem feltétlenül az, és fordítva. Ehhez jön hozzá a vallás, ami az iszlám esetében különösen problémás. Én nem állítom, hogy az iszlám eredendően rossz, de tény, hogy sajnos a világ tele van olyan szervezetekkel, akik saját magukat iszlamistának tartják, annak nevében lépnek fel, és ami ennél is fontosabb, képesek megszólítani iszlám vallású embereket Európában. Számtalan adat áll rendelkezésre, hogy a francia, német, angol és svájci (!) hatóságok hány 1000 emberről tudnak, akiknek kifejezett céljuk terrorcselekmények megvalósítása Európában.

2. Már elnézést kérek, de ezt csak a hülye nem látja. Aki volt már Stockholmban, Párizsban, Londonban, Berlinben, Stuttgartban, vagy épp Rómában, és kicsit kinézett a saját fejéből, tudja, miről beszélek. Igen jelentős részüknek ESZE ÁGÁBAN SINCS beilleszkedni !!! Nem hajlandóak, nem céljuk, nem ezért jöttek. Nem tisztelik a mi törvényeinket és értékrendünket. Nem vendégként viselkednek. Saját maguk szegregálódnak (nem a nyugati szegregálja őket!), a saját törvényeik szerint élnek, és ezeket akarják ránk kényszeríteni.

Ez teljesen más szituáció.

Ugyan vessünk már egy pillantást arra, hogy a nemi erőszakok hány százalékát követik el bevándorlók Svédországban.

Én jártam Párizsban. A fél város (nem viccelek, az arány kb. tényleg ekkora!) olyan, hogy fehér emberként nappal (!) féltem végigmenni, pedig nem vagyok ijedős természetű. Számtalan emberrel beszéltem személyesen, franciákkal és nem franciákkal egyaránt, mind megerősítették, hogy bizonyos területekre az ember egyszeűen nem megy be, ha élni akar.

Vagy vegyük az angliai iszlám "erkölcsrendészet" esetét, amit már az előbb valaki felhozott. Ugyan mikor történt olyan, hogy pl. egy olasz bevándorló végigment Chicago utcáin, és aki nem sziesztázott délben, azt agyonverte, mert hogy Olaszo.-ban sziesztázni illik?

Ezek döbbenetes különbségek, melyek különösen ijesztővé válnak, ha az ember figyelembe veszi a bevándorlás méreteit.

Ez annyira más dimenziót nyit meg, hogy külön kiemelném:
Itt már nagyon régen nem arról van szó, hogy bejön 1-2%-nyi ember, akik színesítik és gazdagítják az adott ország kultúráját. Megfordult a kocka! Az eddigi befogadó ország kultúráját fenyegeti az eltűnés.

Hangsúlyoznám, hogy a jelenlegi volumenű bevándorlás már akkor is alapvetően megváltoztatná a helyi kutúrát, ha az összes bevándorló jóindulatú és becsületes lenne, és építő szándékkal érkezne az adott országba. Egész egyszerűen a darabszám miatt. Erre az elvre gyönyörű példa Koszovó, ahol az albánok annyira megsokasodtak, hogy egyszer csak azt mondták, hogy alapítanak egy új országot... Persze, értem én, sántít, mert nem bevándorlók voltak, de aki akarja, érti a lényeget: a tömegnek ereje van. 5% az kisebbség, de pl. 25 % az már egészen más... Ne feledjük a tendenciát: Európában iszonyú alacsony a születésszám, a bevándorlás mértéke viszont egyre gyorsul, ráadásul a bevándorlók termékenysége sokszorosa a helyi lakosságénak.

Szomorú megállapítások ezek, de amiket leírtam, azok tények. Ezeknek következményeik vannak, és attól, hogy valaki esetleg kikiált majd rasszista-fasiszta-trappistának, még nem fog a helyzet megváltozni.

Maga a cikk egyébként sajnos tényleg bűzlik a propagandától. Különösen nagy kár, mert így sokan, akik érzelmi alapon gyűlölik Orbánt, csak azért is támogatni fogják a korlátlan bevándorlást, anélkül, hogy tudnák, mit cselekszenek.

2015.06.02. 20:23:06

@DezInf:

Na hol?!

Hát, ahol KÖZ szolgáltatásait igénybe veszi!!!
Azaz ahol éppen él... ez a logikus neked is ugye?

Miért kéne itt fizetnie, ha nem itt veszi igénybe a KÖZ szolgáltatásait?

Gondolkodj! is mielőtt írsz.

2015.06.02. 20:30:22

@DezInf:

....és nem itthon veszi igénybe a KÖZ szolgáltatásait sem.
Ergo nullszaldo, kár aggódni miatta!

Az pedig a bonus, ha utal haza vagy itt költ...

---

Ha mégis hiányzik ittthonról, akkor pedig a hazája majd
lesz szíves megoldani, hogy érdemes legyen maradnia.

Mondjuk azok, akik hiányolják, jobb feltételeket kínálnak neki!
Tudod ár verseny van a hasznos polgárokért.

...és ha elmennek , akkor az itthon lévők ajánlata gagyi, ennyi.
Fizess többet neki és marad akit hiányolsz!
A szájtépés nem megoldás, csak a jó/jobb ajánlat az.

Ez van.

2015.06.02. 20:33:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Magyarország az EU polgároké! köztük a magyaroké is.
Ahogy a többi EU ország is a magyaroké IS !!!!!!!! EU polgárként.

Ezt írtuk alá, immár 11 éve... felkéne már ezt fogni lassan.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.02. 22:37:51

@nonolet:

Nem. Magyarország a magyaroké, de szívesen látjuk az EU-ból érkező polgárokat is. Ahogy a többi EU-ország is az őket alkotó nemzeteké, de szívesen látnak minket is - már ahol.

Ha igaz lenne a demagóg szöveged, akkor az EU-országok polgárai szavazhatnának Magyarországon, igénybe vehetnék a szociális szolgáltatásokat, sőt magyar állampolgárok lennének - avagy nem létezne magyar, csak EU-állampolgárság. Továbbá nem lenne magyar a hivatalos nyelv, nem léteznének külön magyar törvények, nem lenne magyar himnusz stb.

"Magyarország az EU polgároké! köztük a magyaroké is."

Próbáld ezt hangoztatni mondjuk Romániában, majd meglátod, kié az ország. Vagy hangoztasd ezt Nagy-Britanniában, esetleg Franciaországban.

De elismerem, demagógiából csillagos ötöst érdemelsz.

sorstalan gáz 2015.06.02. 23:37:36

@konrada:
A zöldhatáron nem kell vízumkérelem, egyszerűen csak meg kell védeni az illegális határátlépőktől. Ha nem védik meg akkor nem határ, hanem csak adminisztrációs választóvonal

Nemján Sándor (törölt) 2015.06.03. 00:15:41

Ez buzeráns viselkedés

Nemján Sándor (törölt) 2015.06.03. 00:18:30

@Könnyen elkaptuk, uram!: Drága Bolgár Úr!

E.Katolnai 2015.06.03. 01:02:33

@martineden: nektek homoszexuálisoknak és az izraelitáknak hamarabb fognak "magyarázni", mint a magyar hazafiaknak ...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.03. 05:42:15

@E.Katolnai:

Hát, szívesen megnézném, ahogyan libbancs barátaink 30 év múlva büszkén felvonulnak a Pride-on, muszlim pártfogoltjaik vigyázó szemei előtt.

Bár egyvalamit hiányoltam az utóbbi időben. Gyurcsótány 2013-ban "Én is cigány vagyok" táblával vonult fel. Viszont még soha nem láttam őt "Én is meleg vagyok" táblával a nyakában - ezt azért még örömmel megnézném. :D

martineden 2015.06.03. 16:12:32

@E.Katolnai: nektek homoszexuálisoknak és az izraelitáknak hamarabb fognak "magyarázni", mint a magyar hazafiaknak ".....hat en eddig csak a magadfajta jobbikos rudtancosrol tudok,aki tangaban vonaglott es Amszterdamba jart veled a buzifelvonulasra,meg persze a szinten buzi pedofiul csuhasokrol,tudtommal ok sem liberalisok se nem zsidok.A neten magukat arulo jobbikos kurvakrol mar nem is erdemes beszelni.Szoval ne abrandozz kocsog.partnert a jobbikosok kozott keresgelj.A muslimoknak meg a vezered a bevandorlo zazrivec ,hiaba nyalja a valagat,hiaba pedalozik es a torokokhoz megy nyaralni.az o nyakat vagnak el eloszor ,mert csak egy hitetlen a szemukben o is.

de Karatna · http://www.youtube.com/user/DeKaratna?feature=mhw4 2016.01.17. 23:20:06

"MENEKÜLT" KÉRDÉS ÖSSZEGZÉSE.

Ha ez a szemita-iszlamista-arab csőcselék fegyverrel jön, akkor ellenség.
Ha pedig fegyver nélkül, akkor beengedjük, megzabáltatjuk, furikáztatjuk, öltöztetjük és a szemetet is összeszedjük utánuk.
Ostobák lennének fegyverrel jönni, ha így is jóllakottan és körülugrálva szállhatják meg Európát.
Nem kellene túlkomplikálni a jelenségre adandó választ.
A JELENSÉG NEVE:
SÉMITA-ISZLAMISTA-ARAB ÉS AFRIKAI ETNIKAI EXPANZIÓ!
Kihízták saját életterüket és most terjeszkednek.
Kihasználják a kereszténység és a liberalizmus mákonyával elhülyített európai társadalmak megbénított önvédelmi reflexének, természetes ellenállásának hiányát.
Hátulról szervezetten és finanszírozva vonulnak, mint a paraziták, hogy felfalják Európa történelmi szellemi és anyagi vívmányait és azt saját iszlamizmusuk sötétségével árnyékolják be.

TISZTELT HONFITÁRSAIM!
Ne felejtsék el, hogy Martell Károly FRANK - GERMÁN majordomus seregei 732. október 10-én, vagyis 1283 éve győzték le a poitiers-i csatában az iszlám szemita-arab csőcseléket.
A germán-frank keresztény hadak szétverték Abdul Rahman al Ghafiqi andalúziai emír hadait, melyek előzőleg végigrabolták a mai Franciaország nagy részét. A vereség következtében a terjeszkedő Omajjád Birodalom, és a vele együtt világhódító útra induló iszlám Gallia kapujában megtorpant. Martell Károly poitiers-i győzelme magát az európai görög-latin kultúrát, Európa etnikumait és kereszténységet mentette meg.

MARTELL KÁROLY 1283 évvel ezelőtt MEGMENTETTE AZ ISZLÁMTÓL AZ EURÓI LATIN SZELLEMISÉGET, A KERESZTÉNY KULTÚRÁT, A GERMÁN NÉPET.
ANGELA MERKEL ÉS Laurent Fabius és az európai nép több áruló politikusa 1283 ÉV UTÁN napról-napra elemészt mindent.
A primitív szemita-arab iszlamizmust rászabadítják az európai kultúrára,
Rászabadítják asszonyainkra és lányainkra, Európa népeire, a kereszténységre, a civilizációra, miközben azt mondják "legyetek megértőek és fogadjátok be őket."

ÁRULÁS!
Elárulták Európát.
Elárulták a tradicionális nemzetállamiságot
Elárulták a családi békénket.
Elárulták gyermekeink jövőjét és biztonságát!

De ennek az árulásnak Európa népei egymással összefogva véget fogna vetni!

Isten minket úgy segéljen!

/de Karatna/
süti beállítások módosítása